Jeg forudbestilte MW2 i 360-udgaven fra HMV i England, for de havde fået eksklusive rettigheder i Europa på den nu udsolgte Prestige-udgave med medfølgende, ægte night vision goggles. Altså, hvordan vil man kunne leve uden? :-)
Hahaha, I know, man, I know! Det fedeste er, at jeg betaler godt og vel 1000 dask for et par åndssvage goggles, som jeg synes er fede i omtrent 5 minutter, før jeg bliver trætte af dem og tuder over de ekstra gysser, jeg spildte på dem! :-)
Så fik jeg også gennemført Uncharted 2. Glimrende spil, glimrende. Skal nok have det gennemført endnu en gang på hard på et tidspunkt, men først skal der tages hul på multiplayer-delen.
Jeg var dog alligevel ret skuffet over den sidste akt. Ikke så meget pga. gameplayet
, men nærmere pga. historien. Jeg synes begge de to skurke røg ud af historien på en virkelig kedelig facon. Især Flynn, som - for mit vedkommende FULDSTÆNDIG umotiveret - begår selvmord med en granat. Syntes det var lige så underligt, som det var udramatisk. Og jeg ville egentlig hellere have haft spilmagerne til at bruge mere tid på HANS exit end mr. Garibaldi (kan ikke lige overskue at slå karakterens navn op :-)), fordi der var mere kød på figuren. Jeg købte heller ikke helt Drakes store kærlighed til Elena,
men nuvel, it's all in good fun :-) Hvor skal 3'eren foregå? Ørkenen måske? Egypten? Mellemøsten? Tænker bare det kunne være et tilpas anderledes alternativ til junglerne og snelandskaberne i forgængerne...
Btw ang. Kærligheds forholdet, måske lidt hurtigt, ja, men hvis man tager 1'eren med så har de trods alt oplevet en del sammen aligevel, men jeg må sige jeg mere købte Nathans udgave end Octacon's i MGS4 8-)
Flynn var en intressant karakter, og ja han døde lidt umotiveret, men de skal heller ikke gentage Navarro twistet fra 1'eren af. men ja Lasarovic (noget i den stil, var bare den typiske bad guy) det også derfor jeg ævregede mig over Sully's rolle, han var mest bare med som en, haha Nathan hvad har du nu rodet dig ud i type.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hehe, HELT sikkert! Otacons pludselige forelskelse i MGS4 var sgu lidt forrykt. Og ja, Sully måtte gerne have medvirket lidt mere. Generelt var karaktererne, måske minus Lasarovic, virkelig interessante, og det hjalp, at spillet formentlig havde det bedste "voice acting" jeg har hørt i et spil - hvis man naturligvis ser bort fra Garret i Thief-spillene :-)
#5621 The Insider 16 år siden
#5622 filmz-Utyske 16 år siden
Din massive nørd! :D
#5623 The Insider 16 år siden
#5624 MuManden 16 år siden
#5625 The Insider 16 år siden
#5626 MuManden 16 år siden
#5627 The Insider 16 år siden
Jeg var dog alligevel ret skuffet over den sidste akt. Ikke så meget pga. gameplayet
#5628 elwood 16 år siden
Så blir det sand, som der er det nye Sne 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5629 The Insider 16 år siden
#5630 filmz-Bruce 16 år siden