Gravatar

#5611 HonoDelLoce 16 år siden

The Insider (5610) skrev:
Uha, kan nok desværre ikke onsdag :-(

Nej, der skal du vel se Tv2 Sport :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5612 The Insider 16 år siden

#5611, hehe, nej, de gider jo også kun sjældent vise de kampe, man gider se ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#5613 HonoDelLoce 16 år siden

Plejer du ikke at ville se Chel$ki ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5614 The Insider 16 år siden

Jo da, men modsat United, Liverpool og Arsenal er Chelsea jo så upopulære blandt de danske sportsredaktører, at man helst vil vise alt andet. I denne omgang viser TV2 Sport - i stedet for at vise opgøret mellem en af Englands og en af Spaniens bedste klubber - Barcelona smadre et eller andet landsbyhold. Exciting stuff!
War. War never changes.
Gravatar

#5615 HonoDelLoce 16 år siden

http://tv2sport.dk/tv/1/2

så vidt jeg kan se her vises kampen da direkte kl 20:40 (vel med kampstart 20:45) på tv2 sport ? :)
Gravatar

#5616 The Insider 16 år siden

Haha, jesus! Jeg havde kigget på programmet for tirsdag :-D Jamen, tusind tak for infoen honodelloce, endnu en god grund til at jeg desværre ikke kan game onsdag :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5617 HonoDelLoce 16 år siden

No probs :) Jeg scouter alligevel ALT fodbold der kommer i fjerneren for at se, om der kommer noget jeg gider se :)

Normalt er bold.dk/tv yndlings-provideren, men de har ikke fået opdateret endnu - them damn dirty apes !

Nåh - nok fodboldsnak i konsol-tråden ! Sorry for straying off :D
Gravatar

#5618 The Insider 16 år siden

Yup, Bold.dk har været så afsindig langsomme til at opdatere deres tv-program i flere måneder, at jeg har droppet dem fuldstændigt.
War. War never changes.
Gravatar

#5619 elwood 16 år siden

Jeg synes også at Greg Edmonson skal nævnes igen, hans Nate Theme, som nok er det jeg kalder for Main themet som også er i 1'eren er altså Episk.

Ikke siden Themet fra Metal Gear solid 2: Sons of Liberty af Harry Gregson Williams, har jeg følt den her gåsehuds følelse fra et spils score.

btw ang. Ammo pickup, jeg skal ikke forsvare noget her, blot nævne at i vel godt ved man kan samle ammo op mens man laver et rullefald, eller ruller fra cover til cover.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5620 DarkLight 16 år siden

Der er omtalt noget der hedder Survival i Uncharted 2. Er det hvor man skal beskytte sig mod AI modstandere? I GiantBomb Podcast sammenligner de det med Horde, men det har jeg jo så aldrig spillet :)

Har I forudbestilt Mordern Warfare 2? Fra hvor og hvilken udgave? :)

Og så kan jeg kun anbefale Giant Bombcast 13/10. Damn funny stuff!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: