Gravatar

#5711 elwood 16 år siden

NW 2 var lavet af Obsidian Entertainment NW 1 var Bioware, men om NW1 var mindre seriøst, skal jeg så ikke kunne sige 8-)

AC2 preview Warning!

Starterten spoiles af AC2 og AC1 snakker de om slutningen på, bare lille reminder, det lyder dog til at de starter ud som jeg, og sikkert også The Insider havde håbet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5712 McPeter 16 år siden

@Bruce, vedr. mus til PS3 - her er både lidt for og imod, men begge siger mig at det er som jeg frygtede og ikke er som en ægte mus:

1 -
"it's not a real mouse.

i bought the last revision of this "fragfx" (never really even used the damn thing, so am a bit pissed they have a cordless version now - the wires are really annoying).

anyway the "mouse" isn't a real mouse as such, it just emulates the right analogue stick movement, so it can be quite jerky, not like a real mouse. it doesn't work great for all games, for example it is shit in Killzone 2 because of their weird delayed controls... i heard it worked well in COD4 but don't own that game so dont know, so it may work well in MW2

overall the thing is cheap looking, cheap plastic feel... buttons are programmable, and the nunchuck bit has sixaxis

if you do get one, just don't expect it to be anything like a PC mouse/PC Gaming, it isn't. if you're coming from PC gaming to PS3, it is an improvement over using analogue sticks which you're just not used to, but it will be nothing like a real mouse, not as precise also don't expect it to work great on all games, you can change the sensitivity, but as i said it sucks on Killzone 2... generally you have to spend time tweaking it some to find the right setting for you."

2 -
"coming from alot of years in pc playing, i aquired a ps3 and killzone2 some months ago. but after a week i discovered the horrors of using a controller in fps. then read a review of the fragfxv2. after testing it, im not goin back, it does kinda replace the mouse feel pretty good, if you just cant get used to using controller in an fps like me. it just takes alot of tweaking and setting up, but killzone2 is actually fkn awesome with it. i usually get a kd ratio of 2:1, which i just never could with a controller. so if anyone whos an ex pc player who wanna try something different, fragfxv2 is for you. it can be configured and firmware upgraded via windows. aftter the latest patch for kz2 it only improved as well."

http://www.joystiq.com/2009/10/22/splitfish-brings...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5713 The Insider 16 år siden

#5711, awesome news! :-)

War. War never changes.
Gravatar

#5714 elwood 16 år siden

Yep umiddelbart var det faktisk lige præcis noget i den stil jeg havde tænkt mig.

De ku hvertfald ikke være samme sted, med begivenhederne der skete til sidst i spillet.

Lyder som om der også er en smule Future/nutidig stealth i den der P-kælder der blir nævnt, eller også er det bare en Cutscene.
Gravatar

#5715 Lord Beef Jerky 16 år siden

#5711 Hmm, er Obsidian en del af Bioware? Spillet bliver nemlig markedsført som et return to form for Bioware med NW2 og Baldur's Gate som eksempler. Lidt sært hvis NW2 slet ikke har noget med dem at gøre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5716 elwood 16 år siden

Jeg ret sikker på at det er samme ting som med Knight of the old republic 2, mener også det er Obsidian der står bag der, hvor Bioware jo lavede 1'eren.

Obsidian består af en del folk fra Black Isle Studios, som hørte til Interplay i sin tid, men blev fyret af finasielle grunde, og en del af folkene formede så Obsidian.

Eneste forbindelse umiddelbart Obsidian har er at de lånte Biowares engine Aurora Engine til spillene.
Gravatar

#5717 Lord Beef Jerky 16 år siden

Sært!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5718 elwood 16 år siden

Ja, men de minder også lidt om hinanden med deres spil, så man forstår godt nogen kan bytte rundt på de eller tro de høre samment, jeg har det med...

Insomniac Games, og Naugthy Dog

Jeg bytter altid rundt på Evans Wells (Naugthy Dog) og Ted Price (Insomniac games)
Gravatar

#5719 ks 16 år siden

Coolshop har åbenbart også et britisk site, hvor man i øjeblikket har markedets bedste pris på Modern Warfare. £37 - omend jeg ikke rigtig kan finde ud af, om de sender til Danmark.

http://www.coolshop.co.uk/catalog/product/58724-mo...
Gravatar

#5720 elwood 16 år siden

Damm jeg glæder mig til drengenes uundgålige Quick Look

Det skal bare komme!

Jeff seems Excited hehe.

Skriv ny kommentar: