#5719 - coolshop.co.uk sender IKKE til Danmark. Jeg har skrevet til dem fordi de havde sendt mig en mail om at jeg havde mange point til gode derinde som jeg så bare ikke kunne bruge. Spurgte dem hvorfor jeg skal betale 430kr for NFS:SHIFT UK version på den danske side men kun 310 på den engelske men det bortforklarede de bare med "løn, forsikring, etc" ikke var den samme. Forstår ikke hvorfor de ikke bare kan sende fra england?
Spurgte også om shopto.net galt deres prisgaranti når nu de sender uden ekstra moms/told osv - det kommenterede de slet ikke på.
Lidt tyndt at sende en mail ud til (alle?) deres danske kunder med info om at deres engelske side findes og er meget billigere...
Man må da håbe at crusher er sværere* end hard, for den var da vanvittig nem? Jeg havde nærmest nemmere ved hard end jeg havde ved normal. Morten, jeg kan se at du gennemførte dit i formiddags, er du ikke enig? Er du gået i gang med crusher, i så fald, sparker det rød ræv..?
* doh! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg er nået til chapter 22 på normal. Synes da der er nogle af stederne der er frustrerende allerede på normal, fx
Tog miniboss'en og det stykke på toget hvor de satans shotgun drenge kommer væltende forfra og bagfra (indsæt selv joke hehe)...
Også hop-fra-bil-til-bil scenen, men det drejede sig mest om at gøre det i den rigtige sekvens.
Og så vist et par steder til som jeg nåede at prøve mange gange - brugte også en del tid der hvor man bliver omringet i en hytte og må skyde sig ud med granater inden man bomber et vagttårn. Kan ikke huske hvilket chapter...
Dog synes jeg overall at det glider udemærket frem uden at være for svært og uden at være for nemt. Har helt ondt i hånden efter dagens catch'en op, så har besluttet at gemme resten til weekenden selvom jeg ikke er sikker på jeg får tid.
#5721 elwood 16 år siden
Hmm er det mon erstatningen for Tiggerdamen den lede møg %¤&!"§&#¤ sæk!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5722 McPeter 16 år siden
Spurgte også om shopto.net galt deres prisgaranti når nu de sender uden ekstra moms/told osv - det kommenterede de slet ikke på.
Lidt tyndt at sende en mail ud til (alle?) deres danske kunder med info om at deres engelske side findes og er meget billigere...
#5723 McPeter 16 år siden
Hi-Octane (PSone Classic) (£2.39/€2.99)
Wuutwuut! :-D
#5724 Bony 16 år siden
* doh! :)
#5725 Bony 16 år siden
#5726 MuManden 16 år siden
Men jo Hard var ikke sværre end normal, men det mener jeg heller ikke det var på det første spil.
Jeg smuttede kl.20.30 i går, da der ingen andre var online og jeg gad ikke spille med mig selv...
#5727 Bony 16 år siden
#5728 MuManden 16 år siden
#5729 McPeter 16 år siden
Også hop-fra-bil-til-bil scenen, men det drejede sig mest om at gøre det i den rigtige sekvens.
Og så vist et par steder til som jeg nåede at prøve mange gange - brugte også en del tid der hvor man bliver omringet i en hytte og må skyde sig ud med granater inden man bomber et vagttårn. Kan ikke huske hvilket chapter...
Dog synes jeg overall at det glider udemærket frem uden at være for svært og uden at være for nemt. Har helt ondt i hånden efter dagens catch'en op, så har besluttet at gemme resten til weekenden selvom jeg ikke er sikker på jeg får tid.
#5730 MuManden 16 år siden
Skal i så også prøve en gang på Hard?