Nå jaa, det kan du selvfølgelig godt have ret i. Ahh, så kan det godt være jeg trækker følehornene til mig igen. Æv, nu blev jeg ellers lige så glad...
Stealth delen i passager før holder ret godt, føles herligt og klare et hel sted uden de ser mig, well næsten, måtte lige ty til den gode gamle granat kaster.
Pistole er dog stadig mit ynglingsvåben den er så herlig og bruge, og så den lyd mmm.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Btw Motion Comic'en første del som er gratis, er udkommet på US PSN.
Det er en slags forfølger til Among Thieves, det bare lidt semi animerede comic ala. det til MGS der blev lavet, men med de rigtige stemmer og det, de andre koster en lille sum penge, jeg er ved og hente den første for lige og se hvad det er for noget.
Nåja ang. Hard
Nu er jeg lige kommet til The Monestary, og kampen før med tanken, normal skal man som regel gennem to huse med RP'en før man kommer til det 3' , hvor man har uendelig ammo til og ku klare tank'en, jeg startede ved det første hus med RPG'en på taget, og da jeg havde affyret den løb jeg derfra sprang ned fra taget og over til det sidste sted, jeg ku ikke lige huske, hvor jeg sku hen for at komme til hus nummer 2, så jeg endte ved det 3' løb op til en 4-5 soldater, og skød og skiftevis meelede dem, det gik bare hurtigt, og så gik det op for mig, at jeg havde "sprunget" et hus over 8-)
More mig en del med og skifte til de forskellige costumer, når det er Elena kan man høre hende anstrenge sig når hun hpper, men når hun taler er det Nathans stemme, desværre ikke i det prerende ingame sekvenser, fordi der kan man se det er Drake igen, og med det outfit på som han har på det tidspunkt... det andet ku dog ha været ret munter 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5745 ved du om det er planen at motion comics kommer til eu psn?
har droppet u2 til fordel for demons souls som jeg fik med posten i dag, andre der har prøvet det? er en total tøsedreng; hviner og hyler nærmest og er kun i den første verden :/
Btw har lige set den, well det er kun fordi Nolan North er ombord, at jeg ser det, umiddelbart virker det ikke hel så intressant, nok mest på grund af tegningerne, men jeg vil da lige se hvad det ender med.
Kommer jo sikkert på youtube ahmmm 8-)
Så DM på giantbomb, og det var ikke noget som lige fangede mig.
Hva er forresten ideen i at købe våben, når man ikke kan vælge dem? Jeg kan i hvert fald ikke få det til at fungere. Og hvordan fungerer det der med "Uncharted: Drake's Fortune"-trofæerne. Den siger, at den ikke kan finde nogen, men jeg har da kæmpet for mit plat deri. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#5741 ks 16 år siden
Du skal ikke regne med nye ting til singleplayer :)
#5742 MuManden 16 år siden
Ahh, så kan det godt være jeg trækker følehornene til mig igen. Æv, nu blev jeg ellers lige så glad...
#5743 elwood 16 år siden
Allerede fuldt igang har lige kommet til
Stealth delen i passager før holder ret godt, føles herligt og klare et hel sted uden de ser mig, well næsten, måtte lige ty til den gode gamle granat kaster.
Pistole er dog stadig mit ynglingsvåben den er så herlig og bruge, og så den lyd mmm.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5744 ks 16 år siden
#5745 elwood 16 år siden
Det er en slags forfølger til Among Thieves, det bare lidt semi animerede comic ala. det til MGS der blev lavet, men med de rigtige stemmer og det, de andre koster en lille sum penge, jeg er ved og hente den første for lige og se hvad det er for noget.
Nåja ang. Hard
More mig en del med og skifte til de forskellige costumer, når det er Elena kan man høre hende anstrenge sig når hun hpper, men når hun taler er det Nathans stemme, desværre ikke i det prerende ingame sekvenser, fordi der kan man se det er Drake igen, og med det outfit på som han har på det tidspunkt... det andet ku dog ha været ret munter 8-)
#5746 caks 16 år siden
har droppet u2 til fordel for demons souls som jeg fik med posten i dag, andre der har prøvet det? er en total tøsedreng; hviner og hyler nærmest og er kun i den første verden :/
#5747 ks 16 år siden
Jeg tror ikke nogen herinde har prøvet det, men på EuroGamer er tråden blandt de mest aktive i 2009 - og folk er i ekstase over, hvor godt det er :p
#5748 elwood 16 år siden
Btw har lige set den, well det er kun fordi Nolan North er ombord, at jeg ser det, umiddelbart virker det ikke hel så intressant, nok mest på grund af tegningerne, men jeg vil da lige se hvad det ender med.
Kommer jo sikkert på youtube ahmmm 8-)
Så DM på giantbomb, og det var ikke noget som lige fangede mig.
#5749 caks 16 år siden
axelmusic... havde håbet på at få collectors edition, men sådan skulle det ikke gå... mangler lidt den guide, heh.
det er også ret fedt, på trods af at jeg for ca 28759376348965378956378534 gang fik klø.
#5750 Bony 16 år siden