Gravatar

#5751 elwood 16 år siden

Du kan købe våben til singleplayer og så gå under Bonus og aktivere dem for den sværhedsgrad du HAR GENNEMFØRT! du kan ike bare købe noget og bruge det på Crushing uden og ha gennemført det, ide'en er og få noget sjovt efter man har gennemført spillet, og til og jagte visse trofæer
Dart gun skal du f.eks. købe for at ku få dens trophy

Meningen er ikke og købe våben for at hjælpe en igennem et svært sted, samme vilkår for alle.

Medmindre du self. taler om en bug med at du ikke kan aktivere dem, eller det våben?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5752 Bony 16 år siden

#5751 - Haha, jeg ved selvfølgelig godt, at man ikke kan bruge de indkøbte våben etc., på sværhedsgrader, man endnu ikke har gennemført. Det ville vist også gøre det lidt for nemt (og kedeligt) ;). Jeg har endnu ikke fået det til at virke, det var mere det jeg mente. Men måske har jeg gjort det forkert, jeg er bare sikker på, at jeg forsøgte hvor den var sat til normal, men kigger lige på det igen.

Det er forresten ikke et trofæ til "Dart gun", men en medalje. Medaljerne får du "kun" spil-$ for, ikke PSN-trofæer (i hvert fald ikke alle sammen). Bare lige for at få det på plads. :)

Er der nogen der kunne svare på det med U1-trofæerne, som man kan vælge inde under bonus med et tryk på firkant. Er der nogen der har fået det til at virke?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5753 elwood 16 år siden

hehe dig der trofæ ekspert, jeg evd blot man får noget for den.

Taler du om det med og få xtra penge eller? den så hvertfald jeg ahvde et uncharted savegame, og gav mig en stak ingame credits.
Gravatar

#5754 Bony 16 år siden

Hmm, et savegame. Det er nok derfor, at den ikke kunne finde mit, for det tror jeg, at jeg mistede dengang jeg skiftede playstation. Nå, det var surt. Jeg troede bare, at den gik på PSN og tjekkede trofæerne der. Men det er ligemeget så. Tak for svaret ellers. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5755 elwood 16 år siden

Du kan bare tage Uncharted på det nemmeste en dag 8-)
Gravatar

#5756 database 16 år siden

Er der egentlig nogen herinde, der har fundet "det mystiske relikvie" i Uncharted 2? Det giver et trofæ, hvis man finder den, men umiddelbart har jeg ingen anelse om, hvor jeg skal lede efter det henne.
Gravatar

#5757 database 16 år siden

Never mind, jeg fandt en video med det på youtube.
Gravatar

#5758 DarkLight 16 år siden

Hvordan ser I når en har været igennem Uncharted 2?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5759 elwood 16 år siden

Jeg kigger på hans øjne...

På mere seriøs skala, du kan se deres trophy, Charted Normal , Charted Hard osv.
Gravatar

#5760 DarkLight 16 år siden

Okay. Så man skal ind på hver enkelt person for at se om vedkommende har været igennem? Not cool :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: