Hehe, nåå det var bare fordi jeg lige kom ind på udfordringerne i "Battle of the Bands event" og der havde woodoo zombi lige nogle point stående. Så skulle lige prøve en af dem, men du var 2000 bedre end mig desværre ;-)
#5832 - jeg har ikke været så meget inde og lave udfordringer i RB2, kun for lige at prøve det.
Har dog netop lige skaffet 3 nye RB2 trofæer idag, samt rundet 901 stjerner i tour mode, så nu er Endless Setlist 2 låst op. :-D Kiggede listen igennem og ville lige prøve nogle af de sidste sange men Visions med Abnormality kan jeg ikke engang klare på hard...på bas!!! Der er uendeligt mange hammerons og det sutter i RB imho. Hvis bare jeg havde GH-gameplayet i stedet så skulle jeg sgu nok komme igennem den, æv. :-( Så lader til jeg kun vil være i stand til at klare den på medium... og ved ikke om jeg gider 6½ times spil for ét bronze-trofæ... sølle... Må indrømme jeg går og er en smule skuffet - havde i hvert fald regnet med jeg kunne klare den på hard. :-(
Hvis jeg ender med at spille 6½ time igennem på medium uden at falde i søvn, så skulle det da kun være for Bladder of Steel trofæet... det kræver dog jeg ikke holder pause eller dør - eller løber tør for batteri eller rammer PS-knappen... Godt nok er det et guld-trofæ, men jeg skal godt nok lige genoverveje det inden jeg forsøger. :-)
Drengene får blandt andet snakket om det meget omtalte Demon souls, og endnu en gang ser Ryan ud til og være på min side, da han og Matt ikke ser tiltrækningskraften i det, faktisk lyder det til og være rigtig ubamhjertigt, og straffene spil overfor spilleren, på den der frustrene måde.
Der er dog nogen andre af deres venner fra 1Up, der er ret vilde med det, hvertfald en intressant snak de får om spillet.
Nåja og slutningen af Show'et hehe prizeless!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5834 - Jeg fik også 3 trofæer i RB2 igår :) Men de er nok ikke lige så svære at få fat i som dem du har fået. Men syntes det er lidt vildt at når nu du styrer i ekspert, at du skal ned på medium for at gennemfører den sang, den må være ultra vild!!! :D
Men må da indrømme at jeg har spillet nogen sange på Hard nu og det går ok, hvis ikke sværhedsgraden på sangen er alt for høj, så jeg veksler lidt. Jeg er oppe på 604 stjerner i Tour mode. Men har heller ikke fået spillet det noget særligt i de sidste 2-3 uger.
McPeter (5834) skrev:
Godt nok er det et guld-trofæ, men jeg skal godt nok lige genoverveje det inden jeg forsøger.
Ah hva for noget, bare hop op på hesten og afsted du, der er jo guld forude :D
#5831 MuManden 16 år siden
Så skulle lige prøve en af dem, men du var 2000 bedre end mig desværre ;-)
#5832 MuManden 16 år siden
Edit: Det var Queen udfordringen...
#5833 Bony 16 år siden
#5834 McPeter 16 år siden
Har dog netop lige skaffet 3 nye RB2 trofæer idag, samt rundet 901 stjerner i tour mode, så nu er Endless Setlist 2 låst op. :-D Kiggede listen igennem og ville lige prøve nogle af de sidste sange men Visions med Abnormality kan jeg ikke engang klare på hard...på bas!!! Der er uendeligt mange hammerons og det sutter i RB imho. Hvis bare jeg havde GH-gameplayet i stedet så skulle jeg sgu nok komme igennem den, æv. :-( Så lader til jeg kun vil være i stand til at klare den på medium... og ved ikke om jeg gider 6½ times spil for ét bronze-trofæ... sølle... Må indrømme jeg går og er en smule skuffet - havde i hvert fald regnet med jeg kunne klare den på hard. :-(
Hvis jeg ender med at spille 6½ time igennem på medium uden at falde i søvn, så skulle det da kun være for Bladder of Steel trofæet... det kræver dog jeg ikke holder pause eller dør - eller løber tør for batteri eller rammer PS-knappen... Godt nok er det et guld-trofæ, men jeg skal godt nok lige genoverveje det inden jeg forsøger. :-)
#5835 Bony 16 år siden
#5836 elwood 16 år siden
Drengene får blandt andet snakket om det meget omtalte Demon souls, og endnu en gang ser Ryan ud til og være på min side, da han og Matt ikke ser tiltrækningskraften i det, faktisk lyder det til og være rigtig ubamhjertigt, og straffene spil overfor spilleren, på den der frustrene måde.
Der er dog nogen andre af deres venner fra 1Up, der er ret vilde med det, hvertfald en intressant snak de får om spillet.
Nåja og slutningen af Show'et hehe prizeless!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5837 Neslom 16 år siden
#5838 HonoDelLoce 16 år siden
endelig fremskridt der kan bruges til noget ! :)
#5839 filmz-Utyske 16 år siden
Battlefield: Bad Company - så kan jeg varme op til 2'eren (PS3)
Saints Row 2 (PS3)
Og forleden fik jeg Rock Band 2 ind af døren til 360'eren.
#5840 MuManden 16 år siden
Men de er nok ikke lige så svære at få fat i som dem du har fået. Men syntes det er lidt vildt at når nu du styrer i ekspert, at du skal ned på medium for at gennemfører den sang, den må være ultra vild!!! :D
Men må da indrømme at jeg har spillet nogen sange på Hard nu og det går ok, hvis ikke sværhedsgraden på sangen er alt for høj, så jeg veksler lidt.
Jeg er oppe på 604 stjerner i Tour mode. Men har heller ikke fået spillet det noget særligt i de sidste 2-3 uger.
Ah hva for noget, bare hop op på hesten og afsted du, der er jo guld forude :D