Gravatar

#5841 elwood 16 år siden

Damm Modern Warfare 2

Ser ud til og åbne med en lidt anderledes måde, det skal nok skabe røre i andedammen, når Fox News får nys om dette her.

Single player åbning spoiler baseret på leaked video eftersigende.

[url= forfindes lige her.[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5842 Lord Beef Jerky 16 år siden

Så er jeg langt om længe kommet i gang med Mass Effect. Starten er fin nok, jeg håber bare der kommer variation og udfordringer nok til, at holde spillet kørende helt til slut. I aften og i weekenden står den på Borderlands co-op... jeg har en smule høje forventninger.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5843 Neslom 16 år siden

Mass Effect er rigtig fedt, klart mit favorit-spil da jeg havde en Xbox, så rigtig god fornøjelse :)
Gravatar

#5844 Lord Beef Jerky 16 år siden

Tak tak =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5845 elwood 16 år siden

Håber du glad for at køre i elevator 8-)
Gravatar

#5846 Neslom 16 år siden

Der er ikke noget som en god elevator-tur ala Mass Effect :D
Gravatar

#5847 elwood 16 år siden

Mangler bare lige [url=
]Den her!
[/url]
Gravatar

#5848 Bobby Singer 16 år siden

Yes! Så kom det vi alle har ventet på, nemlig Giantbombs quick look af Afrika:
http://www.giantbomb.com/quick-look-afrika/17-1558...
Idjit
Gravatar

#5849 elwood 16 år siden

Hehe Epic!

Awww men ikke Jeff oh Ryan og Vinny er nu også hysterisk morsomme, Vinny's glædes udbrud over The Hug button i A boy and his blob var genial.

havde bare håbet på Jeff til Afrika.
Gravatar

#5850 Bobby Singer 16 år siden

Jeg tror faktisk at Afrika kunne have været et virkelig fedt spil, hvis de bare lavede nogle små ændringer. F.eks. skulle man have mulighed for selv at køre jeepen, så det ikke blev så fastlåst, i mangel af bedre ord, gameplayet og så skulle de altså også lave nogle federe animationer når dyrene angreber en, så skærmen ikke bare bliver sort, det virker lidt tamt. Det ligner et spil der ret hurtigt bliver ensformigt. En skam, når de nu virkelig prøver at lave noget anderledes.

Hvis de nu lavede det lidt mere som et slags GTA spil, bare uden volden, hvor man kunne tag på forskellige opgaver fra forskellige personer, det kunne f.eks. være fedt med en mission, hvor man skulle forsvare nogle dyr mod krybskytter eller et eller andet. Hvis det var mere som det, kunne det sagtens være et spil, jeg kunne finde på at investere i.
Idjit

Skriv ny kommentar: