Jeg ved ikke, om det har været nævnt før - men EB Games kører nogle temmelig interessante pre-order tilbud resten af året, hvor man kan bytte 2 spil og så pre-order et andet for enten 1kr (!!) eller 199kr. Blandt 1kr tilbuddene er blandt andet Dragon Age: Origins, Saboteur, PES 10, Left for Dead 2, Ratchet and Clank: A Crack in Time og sidst - men absolut ikke mindst - Battlefield Bad Company 2.
Det er sgu nogle hæftige tilbud.
Jeg selv er nu på vej ned med FIFA 09 og Rachet and Clank for at bytte til Bad Company 2, selvom det først ser lyset i Marts næste år.
Et tilbud per format? Den forstår jeg ikke :) Hvad mener du?
Jeg har lige været nede og aflevere FIFA 09 og Rachet and Clank: Tools of Destruction for Battlefield: Bad Company 2. Jeg fik ikke meget andet end en almindelige penge, hvor der står, at jeg har benyttet et kampagnetilbud og indleveret 2 spil.
Jeg er sgu spændt på at se, hvordan det lige fungerer, når vi kommer til Marts. Men jeg tager vel bare den samme bon med derned? Må hellere huske at printe kampagneplakaten ud, så de ikke har mulighed for at snyde mig. You never know!
#5901 McPeter 16 år siden
#5902 Bony 16 år siden
#5903 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5904 ks 16 år siden
Det er sgu nogle hæftige tilbud.
Jeg selv er nu på vej ned med FIFA 09 og Rachet and Clank for at bytte til Bad Company 2, selvom det først ser lyset i Marts næste år.
#5905 ks 16 år siden
#5906 elwood 16 år siden
#5907 ks 16 år siden
Jeg har lige været nede og aflevere FIFA 09 og Rachet and Clank: Tools of Destruction for Battlefield: Bad Company 2. Jeg fik ikke meget andet end en almindelige penge, hvor der står, at jeg har benyttet et kampagnetilbud og indleveret 2 spil.
Jeg er sgu spændt på at se, hvordan det lige fungerer, når vi kommer til Marts. Men jeg tager vel bare den samme bon med derned? Må hellere huske at printe kampagneplakaten ud, så de ikke har mulighed for at snyde mig. You never know!
#5908 ks 16 år siden
#5909 elwood 16 år siden
#5910 ks 16 år siden
Jeg kan i øvrigt stadigvæk ikke helt fatte, at jeg nu får Bad Company 2 næsten gratis for 2 spil, som alligevel ville samle støv fremover. Genialt!