ja han var dæleme en af de mest enerverende slut-bosses nogensinde! Jesus, hvor jeg hader quick time events. Det var især irriterende, at det sidste checkpoint i dysten optrådte lige før en halvlang unskippable cutscene. Damn, den var irriterende at se igen og igen og igen og igen og... :-)
Du har et nano sekund til og trykke på den knap, og det sker lige efter du har hamret en anden tast ned, og yhvis du bare var et split, nej nano sekund for langsom om at trykke på den, var du færdig.
Nøjjj jeg fandt på mange alternative ord for en græsk gud dengang 8-)
Ville ikke ku garantere for følgerne, hvis jeg en dag fandt ud af du havde den som samler figur.
btw nogen som har haft held med og få en GOW3 demo endnu 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5927, helt sikkert. Det gjorde ondt på fingrene, men intet under, at Gamespot valgte det til sidste års største gaming moment. Fantastisk spil all around.
Jeg var bare skuffet over, at Snake ikke døde i en "blaze of glory" til slut :-)
Ja det var som om han ikke rigtig turde gøre det altså Hideo Kojima.
Og damm det blev indviklet til sidst med historien, btw var der noget specielt med de forbanede spejlæg som pigen lavede, de var lidt ander på gang, men Mr. Kojima er et sygt geni, så der er sikkert en eller anen abstrakt betydning med dem.
Og slåskampen til sidst, hvor man gik alle temaerne igennem, mens man kæmpede.
Største Øjeblik for mig var nu nok Shadow Mosses da man kom tilbage og The Best Is Yet to Come begyndte og spille, det stoppede jeg lige lidt op 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Mit favoritøjeblik var da Snake, smadret og ødelagt, var ved at blive sejlet ned af Liquid. Fantastisk, intens og bevægende cutscene - ligesom mikrobølgescenen. Det var sgu svært at se, hvordan han kunne blive reddet... Men der var sgu et utal af fede øjeblikke. Var også vild med hele cutscenen på floden med alle bådene. Wow. Jeg havde faktisk kun spillet få minutter af de foregående spil, men jeg tjekkede for en sikkerheds skyld Wiki og alskens recap-videoer på YouTube for at få tjek på karaktererne og historien forinden, fordi jeg viste, det ville blive tungt. Og det blev det dæleme også i perioder (især med de talstærke tekniske termer, der gav ingen mening), men alt i alt syntes jeg, det hang godt sammen med få akilleshæle - såsom Otikons forelskelse, som vi også har talt om. Men stadigvæk et af de 3 bedste spil jeg har spillet til min PS3.
Mht. æggene er jeg ikke sikker... måske insinuerer han, at der er nogle ting, man kun kan skabe ved at ødelægge/ofre andre. Men måske er det et stretch :-)
#5921 elwood 16 år siden
Laravic fra Uncharted 2 er en Goomba i forhold til ham!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5922 The Insider 16 år siden
#5923 elwood 16 år siden
Nøjjj jeg fandt på mange alternative ord for en græsk gud dengang 8-)
Ville ikke ku garantere for følgerne, hvis jeg en dag fandt ud af du havde den som samler figur.
btw nogen som har haft held med og få en GOW3 demo endnu 8-)
#5924 The Insider 16 år siden
#5925 filmz-Utyske 16 år siden
http://railgun.newz.dk/god-of-war-iii-ultimate-edi...
#5926 The Insider 16 år siden
#5927 elwood 16 år siden
MGS4
#5928 The Insider 16 år siden
#5929 elwood 16 år siden
Og damm det blev indviklet til sidst med historien, btw var der noget specielt med de forbanede spejlæg som pigen lavede, de var lidt ander på gang, men Mr. Kojima er et sygt geni, så der er sikkert en eller anen abstrakt betydning med dem.
Største Øjeblik for mig var nu nok Shadow Mosses da man kom tilbage og The Best Is Yet to Come begyndte og spille, det stoppede jeg lige lidt op 8-)
#5930 The Insider 16 år siden
Mht. æggene er jeg ikke sikker... måske insinuerer han, at der er nogle ting, man kun kan skabe ved at ødelægge/ofre andre. Men måske er det et stretch :-)