Gravatar

#5931 elwood 16 år siden

Hehe ok, jeg ved bare en del har snakket om de forbandet æg.

Og ja Bådscenen er wicked lang og imponerene, elsker den overlegenhed som Liquid viser.

Tracking scenen, hvor man skal lede efter spor i græsset var også fed bygget op synes jeg

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5932 The Insider 16 år siden

Har du egentlig prøvet det online endnu? I haven't. Men jeg er jo stort set aldrig online med min PS3 - kun for at hente nye sange til min SingStar :-) I'm lazy, hvad kan jeg sige...
War. War never changes.
Gravatar

#5933 elwood 16 år siden

Jeg prøvede beta'en kort, men jeg har ikke haft tid til og sætte mig ind i det rigtig, det er en hel anden spilstil, tror jeg har størrer chancer med Uncharted 2, når jeg lige får tid igen.

Gravatar

#5934 McPeter 16 år siden

Ny hastighedsrekord fra shopto.net - afsendt fredag kl.18 og fremme mandag kl.13. Og fordi jeg tidligere har fået leveret 2 ordrer har jeg kunnet ændre leveringsadresse til mit arbejde, så receptionen kunne skrive under på det anbefalede brev og jeg slipper for at gå på posthuset - smart. :-)

Eneste problem er at nu sidder jeg med Killzone 2 i hånden og mangler stadig 1½ bane i Resistance 2 som jeg ikke nåede i weekenden pga. tømmermænd og barnedåb. :-)
Stort dilemma for aftenens planer. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5935 elwood 16 år siden

Henter God of War 3 demo 8-)

Ja jeg ved det "bare" en demo, men jeg skal prøve og se om jeg kan finde ud af og lave en share account når den er hentet ned, så de få personer der er intresseret kan få haps i den.

Men lad os nu lige først se om jeg kan hitte ud af det, vender tilbage senere.
Gravatar

#5936 McPeter 16 år siden

Kan det passe der også er en MAG beta ude? Hvordan får man adgang?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5937 elwood 16 år siden

GOW3 blev sendt med nyhedsbrev til heldige folk, MAG er så vidt jeg ved kun hvis man er beta tester for Sony EU.

Min testning af det er slut hvertfald, jeg hintede til jeg var kommet ind i den en del indlæg tilbage 8-)

Synes stadigvæk det virker ret uoverskueligt der satme meget og holde styr på.
Gravatar

#5938 elwood 16 år siden

Hmm bugger ser ud til man kun kan lave delekonto, hvis man har DL via. med en voucher.

Det gir self. også mening når man tænker over det, da demo'en skal smide sig i ens Download que hmm, pokkers.

Der er en anden mulighed dog, jeg vender tilbage.
Gravatar

#5939 ks 16 år siden

Du kan vist også få adgang til MAG betaen ved at lave en pre-order hos specifikke forretninger.
Gravatar

#5940 The Insider 16 år siden

Efter at have læst nyheden om Assassin's Creed 2's kommende soundtrack fik jeg lyst til at besøge Jesper Kyds hjemmeside. Det første nummer fra soundtracket er sgu da pænt fantastisk - http://www.jesperkyd.com/ (går automatisk i gang som det første nummer)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: