Gravatar

#5941 ks 16 år siden

Ladies and Gentleman, første anmeldelse af Modern Warfare 2! Og så er det endda et video review. Vær opmærksom på, at de viser billeder fra temmelig mange forskellige baner, og afslører også scener fra blandt andet den kontroversielle scene, som alle snakkede om i sidste uge på det der indernet.

Gravatar

#5942 ks 16 år siden

Og jeg er endelig 100 % overbevist. Pre-order billet lagt ind hos Coolshop :)
Gravatar

#5943 Neslom 16 år siden

Skal helt klart ha' Modern Warfare 2, men ikke på release. Jeg har Borderlands, jeg lige skal igennem
Gravatar

#5944 ks 16 år siden

Tricky Coolshop! Modern Warfare 2 koster 399kr, men så er man tvunget til at betale yderligere 5kr for SMS notice. Smart lille gebyr, og selvom det ikke er så højt - så irriterer det mig egentlig lidt af princip.

Fandme lang tid siden, at jeg har givet over 400kr for et spil :o
Gravatar

#5945 McPeter 16 år siden

#5944 - meget mere tricky at de sælger det for 315kr på deres .co.uk site... ;-)

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5946 filmz-Utyske 16 år siden

#5944 -

Tvunget? Jeg synes da at man plejer at kunne fravælge det.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5947 DarkLight 16 år siden

Man kan fravælge det? Det gjorde jeg...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5948 ks 16 år siden

Really? Jeg kunne ikke få det fjernet, men måske skal jeg kigge et andet sted end selve bestillingssiden?

Deres co.uk side sender desværre ikke til Danmark, McPeter :/
Gravatar

#5949 elwood 16 år siden

Såå fik jeg gennemført God of War 3 demo'en Wragggg!

Kratos is back kan der vidst roligt siges, demo'en har man jo set så mange gange på video, men det er lidt noget andet og få styringen selv, damm det er brutalt og voldigt med likes 8-)

Blodet står ud til alle sider, og da man flår hovedet af Helios oh boy det er grumt, eller flår øje ud på den kyklop herggggg! føler virkelig brutaliteten.

Grafisk holder det sku også fint, imponerene og se at det her blot er E3 demo'en måske pudset lidt steder, men allerede nu ser det ud til og blive et Episk spil.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5950 filmz-Bruce 16 år siden

Har også lige bestilt MW2 fra Coolshop. Ser sgu fedt ud.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: