Gravatar

#6181 elwood 16 år siden

Hehe spillede lige No Russians missionen igennem igen igår, det er den som er kendt som bare Airport scenen, da man først så leaked footage af den.

Spoiler just in case

Da jeg nærmede mig Ambulanchen havde jeg et Riot Shield jeg tænkte ku være munter hvis han ikke dræbte mig ved først skud, men jeg havde glemt spillet automatisk fjernerr det når man kommer tæt på.

Så jeg prøvede at flygte ved at gå tilbage, men da beskeden om The message bliver sagt, kommer animationen af jeg blir skudt hvor jeg befandt mig, dvs. jeg så ikke på Makorov, mens han skød mig, jeg blev bare "usynlig" skudt.

Det morede jeg mig en del over.

Deus Ex spoiler
En anden oplevelse ligene var da jeg nægtede og lade J.C Dentons Bror dø i Deus Ex, sådan som jeg ku se missionen, var det meningen at han sku dø, men hvis man cheatede "gjorde det kun efter jeg havde gennemført det" kunne man faktisk få ham til og overleve, og det havde udviklerne taget højde for med ny dialog og lille reunion, men jeg kan slet ikke se hvo'en man sku ku klare den del af spillet og lade ham overlever, hvis ikke man var usårlig, The Insider nogen bud eller erfaring med det her?

#6176 Er nu også ret spændt på deres Red Dead Redemption
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6182 elwood 16 år siden

Her kan tales om held!

MW: 2 Knife Throw
Gravatar

#6183 McPeter 16 år siden

De første AC2 reviews er ude. IGN UK giver det 8.8.
http://ps3.ign.com/articles/104/1046076p1.html
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6184 elwood 16 år siden

I can live with that, men der skal meget til før The Insider og jeg skal hade det, da vi begge er spændte på historiens udvikling.

og de musikkere skal dø!

8-)
Gravatar

#6185 ks 16 år siden

frankdrebin - naturligvis synes du ikke det. Du er en af ninja'erne, jo!

Goddamn ex-COD4 narkomaner :)
Gravatar

#6186 ks 16 år siden

Spændende med Assasin's Creed. Jeg læste et par impressions inde fra NeoGAF, og der snakkede de om, at det var "alt det AC1 bør have været", så det lover da i hvert fald rigtig godt, hvis man var tilfreds med 1'eren - og måske også, hvis man var utilfreds.
Gravatar

#6187 elwood 16 år siden

Har hvertfald lagt min forudbestilling 8-)

Ohh og New Super Mario Brothers Wii er på vej også, så har jeg et par nintendo nørder der skal ha det lidt sjovt.

4 player co-op Mario it's Madness!

Som forberedelse til AC: 2

Kan hele Lineage filmen ses

Her

Den omhandler Ezio's Far som Assasins, skuespillet er ikke noget hurra, og der er en helvedes masse greenscreening, men udover det synes jeg faktisk ikke det er så dårligt igen, det da en fin måde og lave lidt reklame for det nye spil.
Gravatar

#6188 ks 16 år siden

Det kunne i øvrigt være hyggeligt at finde ud af noget spec-ops Filmz engang i MW2. Man kan ikke matchmake i det, så man skal finde sig en partner på anden vis ;)
Gravatar

#6189 elwood 16 år siden

Sagt med Jesper Christensens Stemme "det lyder fandme ulækert"

8-)
Gravatar

#6190 ks 16 år siden

Hvor er vi i øvrigt få, der spiller det her spil, i forhold til Uncharted 2.

Jeg er helt overrasket over kun at se frankdrebin på min "multiplayer friends" liste :o

Skriv ny kommentar: