Gravatar

#6231 elwood 16 år siden

Pics! dammit we want the Pics of you with them!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6232 McPeter 16 år siden

#6230 - pics or it ain't happened! ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6233 MuManden 16 år siden

Hva #6231 og #6232 sagde! NU
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6234 The Insider 16 år siden

hahaha, nice! Først skal jeg lige hjem fra arbejdet og have proppet de fem AA-batterier i ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#6235 Guts 16 år siden

Præcis som de gør det i virkeligheden. ;-)
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#6236 The Insider 16 år siden

haha, exactly!
War. War never changes.
Gravatar

#6237 ks 16 år siden

Jeg har sgu efterhånden opgivet BF:BC 2 betaen. Måske skal jeg bare beslutte mig for at gemme oplevelsen til, når det udkommer generelt.

Modern Warfare 2 holder mig alligevel mere end travlt optaget online i øjeblikket. Endda så meget, at kæresten brokker sig. Der skal dog ikke så meget til, da hendes opfattelse er, at jeg spiller "hele tiden", hvis jeg sidder der ~1 time om dagen.
Gravatar

#6238 The Insider 16 år siden

Wow, MW2 is da bomb. Dæleme fedt. Jeg syntes godt nok, der var nogle missioner, der var lidt so-so... måske fordi jeg stadigvæk har lidt svært ved at vænne mig til FPS på konsol. Nogle gange (især i de tidligere Brasilien-baner) var mængden af baddies så enorm og omgivelserne så uoverskuelige, at jeg døde konstant, og bare måtte nakke én skurk af gangen, hvorefter jeg skyndte mig i dækning for at heale. Tog sgu lidt tid. Men scenen med snow-mobilen, Washington, slutningen.... blew me away. Men jeg ved nu ikke, om jeg tør at spille det online - jeg får garanteret vildt meget smæk :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6239 evermind 16 år siden

Er der andre, der har oplevet, at alle deres achievements pludselig er slettet på Left 4 Dead 2?? :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6240 ks 16 år siden

PS3 eller XBOX, Insider?

Jeg fandt i øvrigt også den første bane i Brasilien totalt uoverskuelig, og blev hurtig pisse frustreret over, at jeg blev skudt bagfra, forfra, oppefra, nedefra osv. osv.

Jeg har dog siden læst, at man åbenbart nærmest bare kan sprinte fra checkpoint til checkpoint, hvilket naturligvis ville have gjort tingene lettere.

Online er rigtig skægt, men også svært. Som jeg vidst allerede har fået sagt et pr gange, så er matchmaking temmelig underligt sat op. Derfor sammensætter det dig ofte med spillere på et langt, langt, langt højere niveau end dig selv - og nogle af dem er vanvittigt gode. Jeg var sgu egentlig slet ikke klar over, at nogle kunne have så sindsygt hurtige reaktioner i et konsolspil :)

Det betyder, at det nogle gange går rigtig dårligt for mig, hvilket er virkelig frustrerende. Dog er det meget underholdende, opgraderinger af våben, evner, udstyr osv. er utrolig tilfredsstillende og ultimativt også enormt vanedannende!

Skriv ny kommentar: