#6240, jeg kan huske, vi har talt om det før, ks, men jeg er "uheldigvis" på 360'eren :-/ Jeg kender en del, som kun har Xbox, så jeg snuppede den til den konsol. Men derfor må vi jo stadigvæk alle sammen finde ud af noget fælles konsol-gaming engang! Jeg har lidt på fornemmeren, at det allerede er sket nogle gange, men at jeg bare har haft for travlt til at bemærke det :-) Nu er jeg i gang med Spec Ops-missionerne. Nice!
#6238 Jeg får ihvertfald :) Er mest irriteret over kill streak faktoren, som virker komplet idiotisk med inddragelse af missiler. Men, jeg fortsætter nok med at få røv :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Synes ikke altid de her Context knapper, viser tydligt nok hvilket form for drab jeg kan udføre, hvis jeg går i high profile mode, sku jeg gerne ku få knappen Assasination frem når jeg har lidt afstand til målet.
Men det viser sig ikke rigtigt, jeg kan dog sagtens udføre drabet uden problemer, 1'eren havde samme "problem"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6242, hehe, jeg tror nu også, jeg vil holde mig til co-op missioner så :-) Men hvis man får mange tæsk, er det så ikke også med, at man får nogle bonuser nu? Altså mere health og den slags?
Ja, du kan vælge mellem et par death streaks. I begyndelsen har du mulighed for at vælge mere liv i 10 sekunder, efter du er spawnet, eller muligheden for at stjæle fjendens "udstyr" dvs. våben, perks osv. Efterhånden som du leveler op, får du mulighed for et par "death streaks" ekstra, som jeg dog ikke lige kan huske. Det tager en del timer at unlocke dem.
Hvis du ikke har spillet det så meget online før, så kan du være helt sikker på, at du hurtigt bliver meget bekendt med "death streaks". Det er så hektisk, hurtigt og intenst, at jeg ofte bliver smadret til atomer af supernørder 6-7-8 gangen indenfor ganske få minutter. Og jeg er helt sikkert ikke den eneste med den oplevelse.
Sjovt? Faktisk ikke, men det er simpelthen en utrolig triumf at få lidt medgang, så jeg fortsætter ufortrødent, selvom jeg råber, bander og svovler - ofte på samme tid :p
Så fik jeg prøvet MW2 for første gang online, og der går nok også længe, før jeg får lyst til at prøve igen :-) Co-op Spec Ops var super fedt online, men hold da fest... alle var MEGA badass, alle kunne nakke én fra 100m afstand på 0,2 sek med en Uzi... og alt var bare megakaos. Jeg kunne meget godt lide, da jeg blev ved med at plaffe på en helikopter for oven, uden at vide at det var en fra mit hold. "I do not understand why you're firing at me, JohanBourne. I do not understand it". Hehe.
Jeg kunne meget godt lide, da jeg blev ved med at plaffe på en helikopter for oven, uden at vide at det var en fra mit hold. "I do not understand why you're firing at me, JohanBourne. I do not understand it". Hehe.
Haha, klasse.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg ikke hel sikker, men hvad var lige ide'en med at Captain price affyrede den der Missile fra Ubåden, var det for at USA's regering sku tror Rusland igen angreb, så Sheepherd, kunne fuske sig til og få ubegrænset midler til og ordne Makorow?
Synes ikke lige den del var hel så tydlig forkalret, selv om historien var mere rodet end 1'eren, så var lige præcisrt det her punkt xtra kryptisk for mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6241 The Insider 16 år siden
#6242 filmz-Bruce 16 år siden
#6243 elwood 16 år siden
Synes ikke altid de her Context knapper, viser tydligt nok hvilket form for drab jeg kan udføre, hvis jeg går i high profile mode, sku jeg gerne ku få knappen Assasination frem når jeg har lidt afstand til målet.
Men det viser sig ikke rigtigt, jeg kan dog sagtens udføre drabet uden problemer, 1'eren havde samme "problem"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6244 The Insider 16 år siden
#6245 ks 16 år siden
Hvis du ikke har spillet det så meget online før, så kan du være helt sikker på, at du hurtigt bliver meget bekendt med "death streaks". Det er så hektisk, hurtigt og intenst, at jeg ofte bliver smadret til atomer af supernørder 6-7-8 gangen indenfor ganske få minutter. Og jeg er helt sikkert ikke den eneste med den oplevelse.
Sjovt? Faktisk ikke, men det er simpelthen en utrolig triumf at få lidt medgang, så jeg fortsætter ufortrødent, selvom jeg råber, bander og svovler - ofte på samme tid :p
#6246 ks 16 år siden
#6247 The Insider 16 år siden
#6248 Bony 16 år siden
Haha, klasse.. :)
#6249 elwood 16 år siden
Det her er satme fedt lavet!
Great Scott!
#6250 elwood 16 år siden
Jeg ikke hel sikker, men hvad var lige ide'en med at Captain price affyrede den der Missile fra Ubåden, var det for at USA's regering sku tror Rusland igen angreb, så Sheepherd, kunne fuske sig til og få ubegrænset midler til og ordne Makorow?
Synes ikke lige den del var hel så tydlig forkalret, selv om historien var mere rodet end 1'eren, så var lige præcisrt det her punkt xtra kryptisk for mig 8-)