elwood, som sædvanlig må du endelig sige til hvis du får en extra beta key. ;-)
I øvrigt er Gran Turismo 5 time trial demoen kommet online og DAMN hvor er det fedt! Super, super, super fed køreglæde følelse af at race rundt i den tunede bil - rigtig god følelse af over og understyring. Kan varmt anbefalet. Prøvede en 7-8 laps i går og kom ned på 1.43 noget. Rekorden i går var 1.36 for alle brugerne - og man kan se hvilket setup de har kørt med - alle de bedste havde 0 tracktion control, manuelt gear og et 900 grader rat.
Apropos - er der nogen der har købt rat og pedaler til deres PS3 - er der noget af det der virker som rent faktisk er fedt at bruge og ikke bare sådan noget plastik lort? Er det til at betale?
Har lige fundet et Logitech Driving Force GT (altså designet til spillet) til 700kr - ville dog gerne prøve det først. Tror jeg vil smutte forbi Fona eller Gamestop og se om de mon har det stående.
#6491 - Jeg har også prøvet rat & pedaler og det virkede ret godt i de ca.5 min jeg prøvede det og det var til NFS:Undercover, men til et virkelighedstro-spil som Grand Turismo tror jeg der er endnu mere at hente. Min tid blev kun ca.1.46 på de 6 omgange jeg kørte.
Heavy Rain får Collectors Edition i US med Spillet, Dynamics XMB theme, Soundtracket (sikkert blot udvalgte numre) og en fin æske det hele er i, nåja og første Episode af deres Episodic DLC's The Taxidermist, som er en selvstændig lille episode, så vidt jeg kan læse mig til er det den som man brugte til demo af spillet hel tilbage ved f.eks. Leipzig i 2008.
Så yep det kan kun være den med huset som Madison tager hen for at undersøger, og hvor hun bliver jagtet i huset af ham den store mand yes!
Dette bekræfter også så at den komene Heavy Rain Demo som David Cage er ved og stykke sammen ikke er den her lille episode, som mange har gået og troet/håbet på.
I Europe får vi normal æske, men med DLC Download code til Første episode for free.
Ahh damm jeg glæder mig til det Interactive Drama, hehe yep David Cage omtaler det ikke som et spil mere, nu har det fået et fint nyt ord 8-)
Jeg gruer blot for sex scenerne i Heavy Rain, fordi de var ret så grafiske i Fahrenheit, med controls og det hele, så nu her, ja jeg kan lige se en intern presse demo for mig...
David Cage: "how much should you show in a videogame, or interactive drama?"
That is the question you gotta ask your self, and todays demostration, will show you just how much we have developed since Indigo Prophecy...
Later...
David Cage: And as you can see with the power of the PS3's Cell Processor, we are able to archive photorealistic Trusting movement, and now we are gonna look at the Dynamic Fluid we have developed for this next part...
Hehe spøg til side can't Freaking wait!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
"Sony Europe has also announced a Collector's Edition of the game (for Europe), which will include access to the expanded Taxidermist episode day-and-date with the retail release. The limited-edition box will include the DLC episode, along with a downloadable soundtrack and XMB theme, plus a cool "rain-effect" slipcase."
#6491 McPeter 16 år siden
I øvrigt er Gran Turismo 5 time trial demoen kommet online og DAMN hvor er det fedt! Super, super, super fed køreglæde følelse af at race rundt i den tunede bil - rigtig god følelse af over og understyring. Kan varmt anbefalet. Prøvede en 7-8 laps i går og kom ned på 1.43 noget. Rekorden i går var 1.36 for alle brugerne - og man kan se hvilket setup de har kørt med - alle de bedste havde 0 tracktion control, manuelt gear og et 900 grader rat.
Apropos - er der nogen der har købt rat og pedaler til deres PS3 - er der noget af det der virker som rent faktisk er fedt at bruge og ikke bare sådan noget plastik lort? Er det til at betale?
#6492 elwood 16 år siden
men min pc siuation er som sagt noget variable pt. sku gerne modtage en PSU idag eller imorgen så jeg kan se om det hjælper (har lånt fra min fætter)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6493 filmz-Utyske 16 år siden
I lyset af hvor længe de har været om at lave det spil, bør det sgu oss' være toppen af poppen. :)
En af mine kollegaer har købt et af de dyre Logitech-sæt og det skulle virke ret godt.
#6494 McPeter 16 år siden
#6495 MuManden 16 år siden
Min tid blev kun ca.1.46 på de 6 omgange jeg kørte.
#6496 McPeter 16 år siden
http://www.joystiq.com/2009/12/18/battlefield-bad-...
Skal nok prøve at skrive noget om betaen på et tidspunkt...
#6497 elwood 16 år siden
Nå ja og så har jeg haft David cage weekend kan man kalde det jeg gennemførte Fahrenheit igen. Stadig fed start men slutkapitlerne ødelægger det hele.
Men det har stadig fede momenter, og så bleb ventetiden på Heavy rain straks svære 8-)
#6498 elwood 16 år siden
Så yep det kan kun være den med huset som Madison tager hen for at undersøger, og hvor hun bliver jagtet i huset af ham den store mand yes!
Video fra omtalte episode
Dette bekræfter også så at den komene Heavy Rain Demo som David Cage er ved og stykke sammen ikke er den her lille episode, som mange har gået og troet/håbet på.
I Europe får vi normal æske, men med DLC Download code til Første episode for free.
Læs mere om det:
Collectors Edition
Og om Europes udgave her
Ahh damm jeg glæder mig til det Interactive Drama, hehe yep David Cage omtaler det ikke som et spil mere, nu har det fået et fint nyt ord 8-)
Jeg gruer blot for sex scenerne i Heavy Rain, fordi de var ret så grafiske i Fahrenheit, med controls og det hele, så nu her, ja jeg kan lige se en intern presse demo for mig...
David Cage: "how much should you show in a videogame, or interactive drama?"
That is the question you gotta ask your self, and todays demostration, will show you just how much we have developed since Indigo Prophecy...
Later...
David Cage: And as you can see with the power of the PS3's Cell Processor, we are able to archive photorealistic Trusting movement, and now we are gonna look at the Dynamic Fluid we have developed for this next part...
Hehe spøg til side can't Freaking wait!
#6499 McPeter 16 år siden
"Sony Europe has also announced a Collector's Edition of the game (for Europe), which will include access to the expanded Taxidermist episode day-and-date with the retail release. The limited-edition box will include the DLC episode, along with a downloadable soundtrack and XMB theme, plus a cool "rain-effect" slipcase."
http://www.joystiq.com/2009/12/18/heavy-rain-chron...
#6500 elwood 16 år siden