Gravatar

#6521 filmz-Utyske 16 år siden

#6518 -

Jeg har kun spillet det en smule, men det virker ret lovende, men til de der små 15 kr., går du nok ikke helt galt i byen med det. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6522 McPeter 16 år siden

Min kammerat købte C&C 3 for 30kr online den anden dag, men fjolset sendte mig ikke en headsup sms og dagen efter var det sat op til normal pris... Kunne ellers godt tænke mig at prøve det.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6523 elwood 16 år siden

Så skal jeg lige høre fra mine fellow Uncharted 2 folk.

Tog konduktøren (vælger jeg og kalde ham) i toget hen mod slutningen, når hans hjelm ryger af skal han så bare QTE's i et væk, eller skal han bearbejdes mere før man ryger i flæsket på ham, på de andre sværhedsgrader syne sjeg det gik fin nok, lagde kke særlig mærke til om han bare sku QTE's mere eller ej.

Men min nuværende omgang var jeg på 3 QTE runde efter hans hjelm var røget af på Crushing.

Og jeg forstår det bare ikke, mente ikke jeg QTE'ede ham så mange gange de andre gange, men det var måske blot fordi han var mere skadet der selv efter hjelmen røg af.

Argg han er træls men ikke fordi det svært og få hans hjelm af mere fordi jeg ikke er sikker på de her QTE's

QTE= Quick time events
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6524 elwood 16 år siden

Haha så fik jeg ham hmm sku kun igennem små 3-4 QTE's så dte må ha noget med hans helse og gøre når man iværksætter QTE'sne

Han er hvertfald færdig muhahhaa, nu har Drake og jeg fortjent en pause 8-)
Gravatar

#6525 MuManden 16 år siden

#6524 - Jeg mener at kunne huske at han var det absolut sværreste i chrusher. Men kan slet ikke huske det der QTE noget, han skulle bare nakkes :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6526 elwood 16 år siden

Man kan slås med ham når hjelmen ryger af hehe, og undervejs når han fare mod en, sku gøre det 3 gange så var han færdig. de andre gange har jeg åbenbart ikke skudt ham nok fordi der var jeg igang med 6 QTE runde og han gik stadigvæk ikkened.

Argg glæder mig ikke til End Level bossen, han er det mest urimelige synes jeg måske lige på nær God of War 2 med "&!%"""

8-)

Ohh har lige gennemført Infamous (herlig med den tid man har i ferien her, faktisk overraskene go historie, jeg ku godt li slutningen, og griner stadigvæk lidt over at Sucker Punch er folkene bag Sly Racoon serien til PS2, spændt på hvad de finder på næste gang.
Gravatar

#6527 elwood 16 år siden

Btw. MAG beta'en er public nu, så ik der ikke har stiftet bekendtskab med det kan prøve det.
Gravatar

#6528 MuManden 16 år siden

Du skal da bare løbe i ring, ham havde jeg ikke tilnærmelsesvis så store problemer med som "Tog konduktøren" han var en virkelig bitch i crusher, syntes jeg ;-)
Gravatar

#6529 elwood 16 år siden

Jeg synes han var led i hvertfald, tog konduktøren kan jeg meget meget nemt komme til QTE's på, uden og blive ramt stortset, han gad bare ikke gå ned med nakken hehe.

Men damm jeg glæder mig til og sku gå på jagt efter resten af treasuren på very easy så skal jeg bare melee konstant 8-)

men lad os nu se hvor langt jeg kommer, den her del der kommer nu her med sne'en er heller ikke altid hel nem, kan godt drille lidt, hvis ikke man er hel vågen.

Det væreste ved de her bosser er de håner en, og siger hvor kujon agtig man er.. ja tak siger ham der skal ha en hel dusin skud i sig før de går ned, eller som har shotgun.

Her plejer jeg højlydt altid og håne dem selv, eller bruge mute tricket indtil de går ned 8-)
Gravatar

#6530 MuManden 16 år siden

elwood (6529) skrev:
Her plejer jeg højlydt altid og håne dem selv, eller bruge mute tricket indtil de går ned 8-)

Det kan jeg så sanlig også godt finde på ;-) Men jeg tror også det er meget godt jeg ikke bliver filmet, når jeg skal prøve at klare de hårde pasager i spil generelt, for jeg tror der kommer ret mange grimme ting ud af munden, når man dør for 30.gang på et kvarter... :D

Skriv ny kommentar: