#6504 - det kommer vist 2.-4. marts til PS3 mener jeg - tror PC udgaven er samtidig. Dog vil jeg lige påpege at jeg altid har svoret til at FPS kun hørte til på PC, men så prøvede jeg Resistance 2 betaen og blev grebet af universet og købte efterfølgende spillet som jeg har været ret glad for i både single og multi player. Og derefter købte jeg KZ2 billigt som jeg nærmest kun har spillet multiplayer - fik endda Grand Valor trofæet for at blive blandt top 1% i en uge. ;-)
Man vænner sig egentligt rimeligt hurtigt til at styre vha en controller - primært gælder det om at løbe rundt med sigtekornet permanent i hovedhøjde og så trykke på aftrækkeren hehe. ;-) Bevares jeg bliver også MEGA MEGA frustreret over at blive skudt i ryggen når jeg ikke kan nå at dreje mig, men i det mindste dør man så hurtigt i BF:BC2 at jeg alligevel ikke ville have nået det med mus, så det gælder bare om at have overblik nok til ikke at blive ambushed. :-)
#6509 - tror også forskellen er at KZ2 banerne er meget mindre og mere "intime", så man hele tiden løber om et hjørne og skyder hovedet af hinanden - bogstaveligt talt hehe. I BF:BC2 er det en meget mere åben bane, så folk skyder dig længe før du når hen til dem som udgangspunkt. Kan jo selvfølgelig godt være der også kommer mindre baner i den endelige udgave, men beta banen er ret stor i hvert fald. Heldigvis rykker kampen jo løbende så det ikke er et ALT for stort område man kæmper på.
Men du har ret - der er mange der gemmer sig bare dækning konstant - de snydere. ;-)
Synes ikke MW2 så særligt spændende ud fra de trailers jeg så og selv på de billige sites koster det £45 så det har jeg ikke gidet at betale bare for at prøve det... Så hvis du gir ska jeg nok tæve dig hehe. :-P
KZ2 har meget "tætte" baner indeed, og markant anderledes end BF: BC. Derudover havde KZ2 også rigtig mange "choke points", hvor man nærmest ikke kunne undgå at løbe ind i hinanden head to head. Det sker selvsagt ikke i BF: BC's åbne miljøer.
Ikke ser spændende ud!? Hvis du er til FPS, så går du altså ikke galt i byen. Det er ikke perfekt, og jeg foretrækker stadig Battlefields tilgang til "åbne kampe", men det er utroligt velfungerende og fantastisk vanedannende.
£45 er dog lidt pebret, I agree. Jeg gav selv 400kr ved Coolshop, men det er udelukkende fordi, at jeg ikke har andet på min radar før februar. Med snart 2 dage online i alt, så er det dog penge, som er blevet givet godt ud.
hmm stemmerne får en del kritik med på vejen, så jeg er spændt på selv og opleve det... Der er intet som kan ødelægge indlevelsen i et spil, som en voice actor der ikke kan leve sig 100% ind i sin rolle.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sefton Hill Lead Creator af Batman Arkham Asylum fortæller om hans oplevelse med hele det her med GOTY contender og hvordan holdet bag har oplevet og reageret på den positive feedback de fik på spillet.
#6511 McPeter 16 år siden
Dog vil jeg lige påpege at jeg altid har svoret til at FPS kun hørte til på PC, men så prøvede jeg Resistance 2 betaen og blev grebet af universet og købte efterfølgende spillet som jeg har været ret glad for i både single og multi player. Og derefter købte jeg KZ2 billigt som jeg nærmest kun har spillet multiplayer - fik endda Grand Valor trofæet for at blive blandt top 1% i en uge. ;-)
Man vænner sig egentligt rimeligt hurtigt til at styre vha en controller - primært gælder det om at løbe rundt med sigtekornet permanent i hovedhøjde og så trykke på aftrækkeren hehe. ;-) Bevares jeg bliver også MEGA MEGA frustreret over at blive skudt i ryggen når jeg ikke kan nå at dreje mig, men i det mindste dør man så hurtigt i BF:BC2 at jeg alligevel ikke ville have nået det med mus, så det gælder bare om at have overblik nok til ikke at blive ambushed. :-)
#6509 - tror også forskellen er at KZ2 banerne er meget mindre og mere "intime", så man hele tiden løber om et hjørne og skyder hovedet af hinanden - bogstaveligt talt hehe. I BF:BC2 er det en meget mere åben bane, så folk skyder dig længe før du når hen til dem som udgangspunkt. Kan jo selvfølgelig godt være der også kommer mindre baner i den endelige udgave, men beta banen er ret stor i hvert fald. Heldigvis rykker kampen jo løbende så det ikke er et ALT for stort område man kæmper på.
Men du har ret - der er mange der gemmer sig bare dækning konstant - de snydere. ;-)
Synes ikke MW2 så særligt spændende ud fra de trailers jeg så og selv på de billige sites koster det £45 så det har jeg ikke gidet at betale bare for at prøve det... Så hvis du gir ska jeg nok tæve dig hehe. :-P
#6512 ks 16 år siden
Ikke ser spændende ud!? Hvis du er til FPS, så går du altså ikke galt i byen. Det er ikke perfekt, og jeg foretrækker stadig Battlefields tilgang til "åbne kampe", men det er utroligt velfungerende og fantastisk vanedannende.
£45 er dog lidt pebret, I agree. Jeg gav selv 400kr ved Coolshop, men det er udelukkende fordi, at jeg ikke har andet på min radar før februar. Med snart 2 dage online i alt, så er det dog penge, som er blevet givet godt ud.
#6513 colocho 16 år siden
#6514 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6515 elwood 16 år siden
hmm stemmerne får en del kritik med på vejen, så jeg er spændt på selv og opleve det... Der er intet som kan ødelægge indlevelsen i et spil, som en voice actor der ikke kan leve sig 100% ind i sin rolle.
#6516 elwood 16 år siden
Arkham Asylum
Hvor er det fedt og sidde og læse, man kan virkelig læse at det hele har overrasket dem meget 8-)
Damm jeg glæder mig til hvad de finder på næste gang, nåja og "Arkham Asylum 2"
#6517 filmz-Utyske 16 år siden
GTA4 til 7,49€, Mirror's Edge til 3,74€ og S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl til 1,99€ f.eks. og der er masser af andre, gode tilbud.
#6518 MuManden 16 år siden
I så fald, hva syntes i så om det?
#6519 MoH 16 år siden
#6520 elwood 16 år siden