Det går i øvrigt ganske fint med AC2! Jeg tog hul på det et par timer før jeg tog til lufthavnen den 13. - blev jo oppe hele natten - men jeg er kommet bagud med så mange gøremål i ferien, at jeg kun har spillet det et par timer, siden jeg kom hjem. Men jeg tror faktisk, jeg vil smække det i maskinen netop nu :-) Jeg er nået til
onklens fort, og jeg har samlet nogle sider og begyndt at renovere byen. Nu skal jeg dog af sted igen, vistnok for at mødes med Da Vinci igen - ooooooh yeah! So far so very, VERY good!
btw min spoiler afsløre ikke noget, ved egentligt ikke hvorfor jeg skrev det i spoiler, tror bare det en forsvaresmekanisme 8-)
Speaking of, går udfra du er kommet igang med The Truth, gåderne blir satme kringlede hen mod slutningen, hvis man altså vælger og finde dem alle sammen (synes det ret fedt med sådanne rigtige hovedbrud undervejs som afveksling) og bare rolig brudstykkerne virker som noget random noget, men når det samles til sidst oh boy...
Den del satte så mange tanker igang hos mig.
Btw som jeg skrev før, gør dig den tjeneste og samle alle de Codec pages du finder op med det samme, det er et krav hen mod slutningen at du skal ha dem alle.
Du får lidt hjælp med lokalitationerne til sidst, men det nemmer blot og samle dem op så snart man ser dem 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Okey dokey, thanks for the tip! :-) Jeg troede, The Truth også ville blive et must, men det er det måske ikke? Skal helt sikkert se den færdige film :-)
Nej The Truth er blot mere guf for konspirations folkene, der har forbindelse til slutningen, sådan som jeg tolker den, det bliver ret vildt, men som sagt giv besked når du har gennemført (ingen tidspres Venedi skal nydes i fulde drag)
Så kan vi snakke meget mere om det hele 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6561 elwood 16 år siden
Hvis jeg ikke tager meget fejl.
Af Warren Spectors Padawan Ken Levine 8-)
btw, hvo'en går det med dit AC 2
Insider ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6562 The Insider 16 år siden
Det går i øvrigt ganske fint med AC2! Jeg tog hul på det et par timer før jeg tog til lufthavnen den 13. - blev jo oppe hele natten - men jeg er kommet bagud med så mange gøremål i ferien, at jeg kun har spillet det et par timer, siden jeg kom hjem. Men jeg tror faktisk, jeg vil smække det i maskinen netop nu :-) Jeg er nået til
#6563 MuManden 16 år siden
Tror faktisk du har ret, når nu jeg tænker mig om.
#6564 elwood 16 år siden
It's a me Mario høhø ubisoft med en lille Nintendo hilsen.
Der var noget i luften gennem spillet, men jeg tror ikke man havde set det her komme!
tease tease 8-)
#6565 The Insider 16 år siden
#6566 elwood 16 år siden
Speaking of, går udfra du er kommet igang med The Truth, gåderne blir satme kringlede hen mod slutningen, hvis man altså vælger og finde dem alle sammen (synes det ret fedt med sådanne rigtige hovedbrud undervejs som afveksling) og bare rolig brudstykkerne virker som noget random noget, men når det samles til sidst oh boy...
Den del satte så mange tanker igang hos mig.
Btw som jeg skrev før, gør dig den tjeneste og samle alle de Codec pages du finder op med det samme, det er et krav hen mod slutningen at du skal ha dem alle.
Du får lidt hjælp med lokalitationerne til sidst, men det nemmer blot og samle dem op så snart man ser dem 8-)
#6567 The Insider 16 år siden
#6568 elwood 16 år siden
Så kan vi snakke meget mere om det hele 8-)
#6569 HonoDelLoce 16 år siden
Så stor en wow-effekt er der da slet slet ikke at komme efter i The Truth-delen..
Både min kæreste og jeg selv havde lugtet den efter de første 3-4 klip, så svært var det faktisk heller ikke :)
#6570 ks 16 år siden