Wow fik i et scratch and snifff ark damm det var der sku ikke i min udgave 8-)
Spoilers The Truth
jeg tænkte nu mest på den del af det, at det var Adam og Eve der flygtede fra de her "aliens" som jeg vælger og kalde dem (at det sku være en form for Adam and Eve vises ret hurtigt, så snart man ser dem som personer) for derved og skabe jorden, ved hjælp af et af de her eden apples
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Min kæreste sagde, efter to eller tre klip var fundet, at "de ligner noget Adam og Eva-agtigt noget" hvorefter jeg sagde "nu viser det sig nok, at det er noget hukommelse helt tilbage til oprindelsen af vores art, og hvordan vi er opdrættet af rumvæsener" ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Så modtog jeg (endelig, fristes jeg næsten til at sige, men jeg har overskud nok til at holde det tilbage, når man tænker på vejret de sidste par uger sammenlagt med almen forsinkelse i juleposten ;) ) mit Arkham Asylum.. Og vejret indbyder jo til en masse spillen :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6571 DarkLight 16 år siden
#6572 elwood 16 år siden
Wow fik i et scratch and snifff ark damm det var der sku ikke i min udgave 8-)
Spoilers The Truth
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6573 HonoDelLoce 16 år siden
I shit you not ...
#6574 elwood 16 år siden
Jeg synes dog stadigvæk at det blir spændende og se hvo'en ubisoft bære den i land, det kan gå rigtigt rigtig godt, og det kan gå gruligt galt.
#6575 filmz-Utyske 16 år siden
Prototype (PS3) hos CDON til 159 kr.
Ser ud til at være en god pris.
#6576 MuManden 16 år siden
The Saboteur 25£
Hos http://www.shopto.net/PS3/WEEKLY%20SPECIAL/
#6577 Bony 16 år siden
Jo, lidt. Jeg fik "Band Hero" med guitar, trommer og mic af kæresten i julegave. Og jeg har kun én ting at sige.
Taylor Swift er den nye Hannah Montana. :P
Hehe, fun á side, det er hylende morsomt at spille trommer. Jeg er blevet fuldstændig bidt af det. :)
#6578 elwood 16 år siden
#6579 HonoDelLoce 16 år siden
#6580 elwood 16 år siden