Gravatar

#6571 DarkLight 16 år siden

Jeg har hørt af Fona har Bioshock til 100 og Riddick til 150, men ved ikke om det gælder alle butikker.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6572 elwood 16 år siden

Wow fik i et scratch and snifff ark damm det var der sku ikke i min udgave 8-)

Spoilers The Truth

jeg tænkte nu mest på den del af det, at det var Adam og Eve der flygtede fra de her "aliens" som jeg vælger og kalde dem (at det sku være en form for Adam and Eve vises ret hurtigt, så snart man ser dem som personer) for derved og skabe jorden, ved hjælp af et af de her eden apples
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6573 HonoDelLoce 16 år siden

I shit you not ...

Min kæreste sagde, efter to eller tre klip var fundet, at "de ligner noget Adam og Eva-agtigt noget" hvorefter jeg sagde "nu viser det sig nok, at det er noget hukommelse helt tilbage til oprindelsen af vores art, og hvordan vi er opdrættet af rumvæsener" ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6574 elwood 16 år siden

hehe.

Men da Minevera begyndte og tale "nedladne" tilEzio sad jeg også med den her, omg hun taler til Desmond!

Jeg synes dog stadigvæk at det blir spændende og se hvo'en ubisoft bære den i land, det kan gå rigtigt rigtig godt, og det kan gå gruligt galt.

Gravatar

#6575 filmz-Utyske 16 år siden

Lidt heads-up:

Prototype (PS3) hos CDON til 159 kr.

Ser ud til at være en god pris.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6576 MuManden 16 år siden

Brutal Legend 20£
The Saboteur 25£
Hos http://www.shopto.net/PS3/WEEKLY%20SPECIAL/
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6577 Bony 16 år siden

MasterMorten (6553) skrev:
Fik i andre ikke nogle spændende "små hårde pakker" i julegave? ;-)

Jo, lidt. Jeg fik "Band Hero" med guitar, trommer og mic af kæresten i julegave. Og jeg har kun én ting at sige.

Taylor Swift er den nye Hannah Montana. :P

Hehe, fun á side, det er hylende morsomt at spille trommer. Jeg er blevet fuldstændig bidt af det. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6578 elwood 16 år siden

hehe, nå der var du.
Gravatar

#6579 HonoDelLoce 16 år siden

Så modtog jeg (endelig, fristes jeg næsten til at sige, men jeg har overskud nok til at holde det tilbage, når man tænker på vejret de sidste par uger sammenlagt med almen forsinkelse i juleposten ;) ) mit Arkham Asylum.. Og vejret indbyder jo til en masse spillen :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6580 elwood 16 år siden

Enjoy

Skriv ny kommentar: