Gravatar

#6611 MuManden 16 år siden

Ja de der spørgsmålstegn var ret sjove at prøve at finde.

Men ellers så håber jeg bare at jeg måske havde lidt for høje forventninger til spillet og det derfor er godt med en pause og så prøve det af igen om et par måneder...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6612 elwood 16 år siden

Er du slet ikke påvirket af ham der spiller FBi agent i Heavy Rain ?

Synes virkelig det er jammerligt voice acting, bare for at komme med noget ris til dette her Interactive Drama 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6613 elwood 16 år siden

Der er en Bosskamp, der bare råber old school bosskamp på den, efter min mening kanp så fede måde.

Poison Ivy kampen var nok den jeg hadet mest.
Gravatar

#6614 ks 16 år siden

Bane var super fedt, og jeg kunne egentlig også godt lide Poison Ivy.

Killer Croc var egentlig spillets eneste skuffelse for mit vedkommende.
Gravatar

#6615 Bobby Singer 16 år siden

Ja jeg blev godt nok også skuffet over Killer Croc, han var jo alt for let.

Det handlede bare om at gå lidt, så springer Killer Croc op af vandet kast en batarang og gentag så det efterfølgende en 15-20 gange and there you have it.

Men udover det er B:AA en gennemført fed oplevelse.
Idjit
Gravatar

#6616 elwood 16 år siden

Jeg synes nu det var fikst nok fundet på, må sige jeg nød den mere en Poison Ivy's Ram stort "hoved" undgå "armene" og de "små" fjender der sendes efter en for at afbryde kampen, Rinse and repeat 8-)

Kameraret viser også det hele lidt fra afstand, så Batman blir den hel lille, ja jeg manglede bare en god gammeldags Bossfight music fra Metroid Prime tiden, så var den hel "udført" med stilen hehe.

Når jeg tænker Bosskampe, så tænker jeg ikke på den skal være svær, men mere på udførelsen af den, jeg ku godt li aspektet med lyden der indgik som en del af "kampen"

Bosskampe, hvem husker ikke Metal Gear Solid til Ps1 (jeg gør hvertfald) da Pshyco Mantis begynder og kigge ens savegames igennem, og kommenter på det, og hvor der kommer en Bug i spillet, ligner det, men blot er en del af hans manipulering.

Ok Arkham har også noget i lidt samme dur, men det komme igen tilbage til Scarecrow, som jeg virkelig synes var godt eksekveret.
Gravatar

#6617 ks 16 år siden

Jeg synes heller ikke som udgangspunkt, at boss kampe skal være svære - men de må gerne være varierede, en smule udfordrende og veludført.

Killer Croc var for mig ingen af delene. Men vi har sikkert alle forskellige forventninger til, hvordan en boss fight skal udspille sig :)
Gravatar

#6618 HonoDelLoce 16 år siden

Er s'gu i øvrigt mildt sagt ret så skuffet over at man ikke får en HELLYEAH !-trophy eller noget lignende i Assassins Creed II, når man har gjort ALT ! hvad der kan gøres :) Alle løb, alle snigmord, fundet alle skatte, alle fjer og alle de der slagsmål..

Skuffet, siger jeg ! Og så er jeg fuldstændig og komplet ligeglad med, at der måske kommer flere af alle delene, når de to DLC kommer senere.. !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6619 ks 16 år siden

Får du ikke et Platinum trofæ? Det er da "hell yeah! trofæet :)
Gravatar

#6620 HonoDelLoce 16 år siden

ks (6619) skrev:
Får du ikke et Platinum trofæ? Det er da "hell yeah! trofæet :)

Nej, det er "bare" når alle andre trofæ'er er skaffet :) Men det er de ikke.. :) Jeg mangler en med at sparke en dude mens jeg flyver, og så siger PS3'en at jeg heller ikke har gennemført Kapitel 7 og 8 - hvilket ikke giver så meget mening, da jeg jo har gennemført 9, 10, 11 og 14 :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: