Gravatar

#6601 filmz-Utyske 16 år siden

#6600 -

Det kan det! :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6602 The Insider 16 år siden

Zero Punctuation har endda lige udvalgt det som sidste års bedste spil. Kan man få higher praise?
War. War never changes.
Gravatar

#6603 MuManden 16 år siden

Nej, egentlig ikke, men glæder mig også lidt til at komme i gang med det i aften.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6604 HonoDelLoce 16 år siden

Så kan jeg regne ud af vores weekend kommer til at blive lidt ens :) efter at have haft spillet liggende i lidt tid bliver denne weekend også tiden hvor jeg får min Arkham-ilddåb.. Og jeg kan jo næsten kun blive skuffet efter praisen herinde (og rundt omkring)..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6605 MuManden 16 år siden

Jeg har nu brugt nogle timer på Batman igår og idag og den står vist på ca.10% gennemført, så der er da nogle timer i det, men desværre har jeg slet ikke fået nogen wow oplevelse ud af det og har det sådan at jeg faktisk er glad for jeg ikke selv har købt det, men lånt det i stedet for.

Styringen halter lidt syntes jeg, kan jo også bare være jeg ikke helt har vænnet mig til det endnu, men syntes også der er nogle mærkelige væge i spillet, f.eks. snitter man lige en mur og så sidder han "fast" og skal nærmest bakke ud af den igen, det har han satme gjort mange gange, så det begynder at blive irriterende...
Syntes også der har værte nogen mærkelige passager i spillet ind imellem, det seneste
hvor man ser hans mor og far i nogle ligposer og efterfølgende skal igennem en slags flyvende labyrint med ham den stor lysende man i midten!
Syntes jeg var noget meget meget mærkeligt noget. Men måske får man mere af vide længere inde i spillet?
Tror ikke jeg for spillet mere af det denne gang, så kan jeg måske forhåbentlig få opbygget lidt "forventningens glæde" igen til næse gang, men jeg tvivler.

Så i har lidt arbejde med at få min "skuffelse"(måske lidt for stort et ord, men kunne ikke lige finde det passende ord) over spillet til at forsvinde ;-)
Gravatar

#6606 filmz-Utyske 16 år siden

#6605 -

Den scene du omtaler er..
.. jo en slags drømmesekvens, hvor Batman er påvirket af Scarecrows gift og en slags visuel repræsentation af Batmans kamp for at bevare sin forstand. Der er jo nogle tilsvarende scener i "Batman Begins", hvor Batman også er påvirket af Scarecrows gift. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6607 MuManden 16 år siden

Nå okay, det kan jeg så ikke lige huske, men mindes dog Batman Begins som en rigtig god film. Måske jeg lige skulle se nogle Batman film inden jeg spiller næste gang ;-)
Ved ikke om det er en fordel? men de skurke man kunne se i det der slags album, når man trykker SELECT, af dem var det kun Jokeren jeg kunne huske... Så jeg er ikke helt så meget inde i Batman verdnen.
Gravatar

#6608 MoH 16 år siden

Jeg kunne nu meget godt lide Batman og der var kun et sted jeg synes styringen var dårlig og et sted hvor spillet gik ned pga. jeg gjorde noget som det ikke ville have :b
Gravatar

#6609 ks 16 år siden

Bemærkelsesværdigt, at den sekvens, du finder mærkelig, figurerer blandt yndlingsseksvenserne for størstedelen af spillerne på alle foraer, jeg har læst :)

Den er dog formentlig primært henvendt dem, der har interesse i Batman universet. Scarecrow forgifter ham, hvorefter han hallucinerer sig igennem en tragisk scene fra hans barndom. Den "flyvende labyrint" er formentlig primært til for at få lidt gameplay ind i denne sekvens. Når den er gennemført er Batman "frisk" igen.

Hvordan med selve gameplayet? Finder du det godt? For det er for mig at se det, der gør spillet specielt. Selve Batman historien er også udmærket, men det er kampene, atmosfæren og platformingen, der får spillet helt op at ringe hos mig.
Gravatar

#6610 evermind 16 år siden

Jeg synes, Scarecrow-sekvensen er fedt og forfriskende fundet på. Nu er jeg endnu ikke nået så langt i spillet (er kun kommet til Bane), men umiddelbart lader spillet til at holde sig friskt ved at introducere forskellige typer udfordringer undervejs. Jeg kan huske, da jeg spillede Half-life 2, og det til stadighed holdt min interesse fanget; formlen forblev den samme, men det fandt undervejs hele tiden nye måder at anvende den på.

Jeg håber, Batman: AA fortsætter på samme spændende måde. Og så er det i øvrigt sjovt at gå på jagt efter de Riddler-clues ... Nogle gange bliver man helt optaget af dét i stedet for historien. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: