Gravatar

#6631 Høegh 16 år siden

Alt hvad der følger med i GoW pakken:

* God of War III

* God of War Collection (God of War I and God of War II, remastered in HD, running at 60 fps, with Trophy support, all on one Blu-ray Disc)

Extra game content downloadable via PlayStation Network:
* God of War Combat Arena containing an exclusive environment and seven challenges to complete
* Dominus character skin
* Apollo character skin
* Phantom of Chaos character skin
* Forgotten Warrior character skin

Exclusive video content downloadable via PlayStation Network:
* God of War: Unearthing the Legend Franchise Documentary. This is a full-length documentary detailing the history of the God of War franchise.

Special audio bonus content:
* God of War Trilogy Soundtrack – God of War, II, and III scores from the game
* God of War: Blood and Metal EP – a heavy metal homage featuring original music inspired by God of War

Additional content:
* Artbook
* Postcards
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#6632 elwood 16 år siden

* God of War: Unearthing the Legend Franchise Documentary. This is a full-length documentary detailing the history of the God of War franchise.

Kommer med garanti på youtube ligesom alt andet, og er umiddelbart det eneste jeg er hel hooked på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6633 DarkLight 16 år siden

Men har man ikke High Def af 1 og 2, og skal have III, så er det vel i princippet kun 500 kroner? ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6634 DarkLight 16 år siden

Godt man ikke bestilte Dark Void. 5.5 af 10 på IGN
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6635 DarkLight 16 år siden

Gravatar

#6636 ks 16 år siden

Dark Void så virkelig, virkelig også middelmådigt ud på alle videoer, de har sendt ud de sidste par måneder. Det er egentlig lidt spøjst, for jeg husker tydeligt, at jeg var lidt interesseret, da jeg første gang så lidt til det for vel snart 2 år siden.

Men tilsyneladende er de overhovedet ikke kommet videre med spillet siden da, og man kan da virkelig undre sig over, hvad de egentlig har brugt tiden på mellem de første videoer og det endelige spil.

Generelt synes jeg, at det første kvartal her ser lidt tvivlsomt ud. Jeg regner ikke med at købe andet end Bad Company 2 på udgivelsesdagen. I stedet vil jeg bruge tiden på at købe nogle af de ældre spil, som jeg ikke lige fandt tid og penge til, mens jeg venter på sommerens større spil (Mafia 2, Red Dead Redemption).
Gravatar

#6637 elwood 16 år siden

En skam fordi Crimson Skies var virkelig fedt, udviklerne bag Dark Void, var en del af holdet bag det spil nemlig.

En anden tendens jeg håber man kommer lidt væk fra er Nolan North, yep han er genial castet som Nathan Drake, men hans stemme er bare så genkendelig at man kun tænker på ham når man høre ham i andre spil.

Han er hovedpersonen i Dark Void nemlig, og mange andre kommene spil, håber lidt han får noget andet og lave, så man får lidt adspredelse 8-)

men lad mig se Heavy Rain, GOW3, Mass Effect 2, Just Cause 2 (måske, hvis de får fixet styringen fra 1'eren)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6638 DarkLight 16 år siden

ks (6636) skrev:
Generelt synes jeg, at det første kvartal her ser lidt tvivlsomt ud.

Jeg synes ikke det er så galt.
05 Jan. - Bayonetta
09 Feb - Bioshock 2
23 Feb. - Heavy Rain
23 Feb. - God of War III
23 Feb. - Just Cause 2
Gravatar

#6639 database 16 år siden

Speaking of Heavy Rain, så er den første anmeldelse af spillet netop kommet, skrevet af folkene bag Official Playstation Magazine UK som giver det 9/10.
Gravatar

#6640 The Insider 16 år siden

Niiiiiiiice.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: