På det sidste har jeg ved flere lejligheder oplevet folk bruge vendingen "Som Johan ville sige: "Niiiiiice!"" og synes nu efterhånden, det er på tide at gøre en T-shirt ud af det. (Billede af en manisk smilende Johan og citatet nedenunder, tænker jeg ...)
Bolden er nu på din banehalvdel: Jeg ville helt sikkert tage sådan et beklædningsstykke på til vores julefrokoster! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#6642, hahahahah, jeg er sgu beæret - helt oprigtigt ment! :-) Eller hvad med "Johan said 'niiiiiiice' to my face and all I got was this stupid t-shirt"? Jeg er generelt manisk smilende på billeder, så det bør ikke være alt for svært at finde et passende screenshot! Spørgsmålet er, om der overhovedet er stor nok efterspørgsel, men hey! Hvis du er fresh, er jeg fresh! :-)
Jeg vil hellere have en med dit billede, hvor der står "Kendt fra TV" - selvfølgelig i en klassisk gul skrifttype, lidt i retning af de der tv-shop-produkter man kan købe. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Eller "Have a niiiiiiice day" og så en manisk smilende Johan i stedet for smileyen (evt. med lidt gul toning af motivet) og teksten "Kendt fra tv" på ryggen? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Hehehe, jeg er sgu smigret you guys! :-) Gode forslag all around! Må se, om jeg ikke kan få det klemt ind som systemets næste poll ;-) Jeg havde dog håbet på at skabe en 1:6 actionfigur i første omgang, som - når man trykkede på nakken - skiftevis sagde "Niiiiiiiiiiiice", "Yo yo yoooooooooo!" og så en random joke.
Sony er ved og køre markedsførings kanonen i stilling, med Heavy Rain, med forberedelse til en lille omgang gådeløsning sikkert lidt ala. The Secret World.
#6641 DarkLight 16 år siden
#6642 evermind 16 år siden
På det sidste har jeg ved flere lejligheder oplevet folk bruge vendingen "Som Johan ville sige: "Niiiiiice!"" og synes nu efterhånden, det er på tide at gøre en T-shirt ud af det. (Billede af en manisk smilende Johan og citatet nedenunder, tænker jeg ...)
Bolden er nu på din banehalvdel: Jeg ville helt sikkert tage sådan et beklædningsstykke på til vores julefrokoster! :)
#6643 The Insider 16 år siden
#6644 Bony 16 år siden
#6645 MuManden 16 år siden
#6646 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg vil hellere have en med dit billede, hvor der står "Kendt fra TV" - selvfølgelig i en klassisk gul skrifttype, lidt i retning af de der tv-shop-produkter man kan købe. :D
#6647 evermind 16 år siden
#6648 The Insider 16 år siden
#6649 elwood 16 år siden
Det blir satme sweet 8-)
Sony er ved og køre markedsførings kanonen i stilling, med Heavy Rain, med forberedelse til en lille omgang gådeløsning sikkert lidt ala. The Secret World.
Heavy Rain
Og lidt billede af CE udgaven mmm classy.
Ultra kort preview med ord af GOW 3
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6650 Bohemian 16 år siden
Ligesom man kan med Ps3 spillene ?