Spillet er på 100% for mig.. Det bed for meget i mig til jeg kunne lade det ligge.. Så alle fjer og skatte er fundet, alle løb, snigmord og ehm.. slagsmål? er ordnet.. Og selvfølgelig alle hukommelsesstarterne.. Så nu vil jeg dælme gerne have de to DLC - ikke mindst for at få åbnet op for resten af Firenze ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Min kæreste og jeg estimerer det til et sted mellem 50 og 60 timer :D - hun har været ved min side langt størstedelen af tiden (selvom en del af den er foregået med lukkede øjne ;) )
- men det var også de satans fjers skyld ! Heldigvis fandt jeg da ud af, efter i hvert fald at have brugt 10 timer på at rende forvirret rundt, at man i DNA'en kan se, hvor mange fjer der mangler i hver enkelt bydel - det gjorde det en del lettere :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6679 - Nej. Men der er også to årsager til, at jeg skiller mig af med det.
1. Jeg spiller det ikke særlig tit, hvis overhovedet de sidste par måneder. 2. Når jeg så endelig spiller det, så er det for det meste imod min kærestes nevø på 10 år og han banker mig sønder og sammen. Sidst jeg tabte klynkede jeg, at det nu var sidste gang og at det røg på brugtmarkedet. Møgungen grinede bare af mig! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#6671 HonoDelLoce 16 år siden
Get to it, mayn ! :)
Spillet er på 100% for mig.. Det bed for meget i mig til jeg kunne lade det ligge.. Så alle fjer og skatte er fundet, alle løb, snigmord og ehm.. slagsmål? er ordnet.. Og selvfølgelig alle hukommelsesstarterne.. Så nu vil jeg dælme gerne have de to DLC - ikke mindst for at få åbnet op for resten af Firenze ! :)
#6672 DarkLight 16 år siden
#6673 HonoDelLoce 16 år siden
Min kæreste og jeg estimerer det til et sted mellem 50 og 60 timer :D - hun har været ved min side langt størstedelen af tiden (selvom en del af den er foregået med lukkede øjne ;) )
- men det var også de satans fjers skyld ! Heldigvis fandt jeg da ud af, efter i hvert fald at have brugt 10 timer på at rende forvirret rundt, at man i DNA'en kan se, hvor mange fjer der mangler i hver enkelt bydel - det gjorde det en del lettere :D
#6674 elwood 16 år siden
Heavy Rain
Play as the Origami Killer
Ku godt gå hen og blive intressant.
Minder lidt om Fahrenheit, bortset fra en tiny detail spoiler! Fahrenheit!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6675 DarkLight 16 år siden
#6676 elwood 16 år siden
#6677 elwood 16 år siden
Og nej det her er ikke noget japansk GTA, sammenlign det mere med en Brawler med RPG elementer.
#6678 Bony 16 år siden
#6679 MuManden 16 år siden
#6680 Bony 16 år siden
1. Jeg spiller det ikke særlig tit, hvis overhovedet de sidste par måneder.
2. Når jeg så endelig spiller det, så er det for det meste imod min kærestes nevø på 10 år og han banker mig sønder og sammen. Sidst jeg tabte klynkede jeg, at det nu var sidste gang og at det røg på brugtmarkedet. Møgungen grinede bare af mig! :)