På mit job spiller vi kun PES2010 - det kan jeg også meget bedre lide end Fifa. Sjovere at spille, men skal også indrømme at jeg ikke går særligt meget op i fodboldspil, så jeg er slet ikke på samme niveau som jer.
Der var også et spil der var bygget på semi american football, anden sport, men jeg kom lige til og tænke på det især, fordi man ku gå ud blandt publikum og tæve dem, det var ret muntert 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6657: Hvordan er det egentligt at man unlocker Legendary?
#6660: Selvom at Manager Mode stadig ikke er perfekt, så synes jeg at det hjalp gevaldigt at de fik fikset "form" systemet. Jeg er selv igang med et spil hvor jeg er igang med 4-5 sæson (hvilket er betydeligt længere end jeg nogensinde er kommet i et FIFA spil siden FIFA 2005), og det fungere efter min mening bedre end det forrige spils ellers rigtigt gode manager mode. Men hvis man ikke spiller mere end et par sæsoner(som jeg altid plejede i 09), så når manager mode ikke al folde sig ordentligt ud.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Faktisk synes jeg at det nye form-system er fuldstændig til skraldespanden..
Jeg har oplevet at spille måske 10 kampe i træk, hvor jeg vinder 3/4-0 - og alligevel vil min målmands form være for nedadgående, sammen med mine angribere i hele perioden..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6661 McPeter 16 år siden
#6662 elwood 16 år siden
hehe man kan godt høre jeg ikke spiller meget fodbold spil 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6663 MuManden 16 år siden
#6664 El Capitan 16 år siden
http://en.wikipedia.org/wiki/Sensible_Soccer_%28se...
#6665 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6666 Kruse 16 år siden
#6660: Selvom at Manager Mode stadig ikke er perfekt, så synes jeg at det hjalp gevaldigt at de fik fikset "form" systemet. Jeg er selv igang med et spil hvor jeg er igang med 4-5 sæson (hvilket er betydeligt længere end jeg nogensinde er kommet i et FIFA spil siden FIFA 2005), og det fungere efter min mening bedre end det forrige spils ellers rigtigt gode manager mode. Men hvis man ikke spiller mere end et par sæsoner(som jeg altid plejede i 09), så når manager mode ikke al folde sig ordentligt ud.
#6667 McPeter 16 år siden
#6668 HonoDelLoce 16 år siden
Faktisk synes jeg at det nye form-system er fuldstændig til skraldespanden..
Jeg har oplevet at spille måske 10 kampe i træk, hvor jeg vinder 3/4-0 - og alligevel vil min målmands form være for nedadgående, sammen med mine angribere i hele perioden..
#6669 HonoDelLoce 16 år siden
#6670 DarkLight 16 år siden