#659 Ved det ikke lige, jeg ved dog at en har gjort det på 11 min. ca. ved at udnytte et exploit, jeg siger ikke Udviklerne kan gøre det så hurtigt, men jeg er nu overbevist om de har udnyttet nogle tricks for at klare FO på 75 min.
Jeg troede du først ville vente til den nye udgave af 360'eren kom, som ikke støjede ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
CliffyB.. argg sorry jeg mener Cliff Bleszinski og Co. snakker her om lyden bag Gears of War 2, og vi får lige et glimt af John Di Maggio i rollen som Marcus Fenix, hvis navnet ikke lige siger jer noget så er han også stemmen Bag Bender fra Futurama.
Geon: Emotions has been officially announced for PSN. The former XBLA-exclusive is making the transition to PS3 with a bevvy of enhancements, like a redesigned single player mode and a new League mode. Players will have attack and shields standard and a new goal scoring system promises to make each round more tense.
There will be four player online and offline multiplayer, and the title will support PSN Trophies. We can expect it in the vague timeframe of "soon."
Xbox360 anmeldelsen af den tidligere udgave blev dog modtaget lidt køligt - lyder dog til PS3 versionen bliver forbedret så man skal nok tage den med et gran salt: http://xboxlive.ign.com/articles/823/823486p1.html
#661 elwood 16 år siden
Jeg troede du først ville vente til den nye udgave af 360'eren kom, som ikke støjede ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#662 DarkLight 16 år siden
#663 elwood 16 år siden
#664 elwood 16 år siden
Wraaa! Vrrrr!
#665 McPeter 16 år siden
There will be four player online and offline multiplayer, and the title will support PSN Trophies. We can expect it in the vague timeframe of "soon."
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/16/geon-emotions-...
Xbox360 anmeldelsen af den tidligere udgave blev dog modtaget lidt køligt - lyder dog til PS3 versionen bliver forbedret så man skal nok tage den med et gran salt:
http://xboxlive.ign.com/articles/823/823486p1.html
#666 elwood 16 år siden
Så skal Activision lige rose deres nye 007 spil som er bygget på COD4 enginen, ja lad os nu se hvo'en det endelig spil blir, før der kastest en dom.
007
Omg, OMG omg! nye svedig HD trailer fra Duke Nukem
8-)
#667 elwood 16 år siden
Hmm der noget som tyder på UK ikke EU får det et par dage før retter sagt den 24 Oktober, men kun UK.
Intet er dog bekræftet før vi høre det fra Media Molecule eller Sony selv.
Uk'erne er lidt heldige måske
#668 elwood 16 år siden
Sådan her laver man satme et preview af et spil arrr!
Giant Bomb kigger på Age of Booty!
Måske ikke så informativt men det sku meget muntert.
#669 elwood 16 år siden
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
#670 dyg 16 år siden