Så har ps3fanboy modtaget et press release der siger 24 oktober til UK også og 29 til resten af EU, men jeg har ikke hørt fra de officielle kilder endnu, de skriver ike hvor de har pressreleaset fra, og jeg ser intet på mediamolecule's side eller fra Sony selv endnu.
To begin, you can only publish 3 levels online, but if they are popular, you may be granted the ability to post more. However, that only applies to levels accessible to the community as a whole; people on your friends list can play as many levels as you can create (even the ones that don't adhere to the decency standards).
Pokkers så jeg kabn kun uploade 3 udgaver af hop over blokken til hele verden.
og så med alvors briller, synes det lyder ret snedigt, så kan der komme styr over bad levels som mit eksemple fra før 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Spurgte i mandags da jeg bestilte Warhammer Online UK versionen om der var forskel på leveringstid af UK og DK version - nej den var den samme. Nu har jeg fået mail at de kun har sendt DK versionen idag, men at de selv får UK versionenen imorgen og sender den der... Fedt nok at spare 20-30 kr på det lort... bah...
Så nu har jeg afbestilt - så må jeg suse ned i Fona imorgen og hente det selv - godt nok 50-70kr dyrere sikkert, men så må de lade være med det pjat...
Skal ikke risikere at den server jeg skal på bliver fyldt eller sådan noget gøgl...
og sidst men ikke mindst: Det første WipEout HD review på 9.2 / 10 - ganske flot!!! Kan ikke finde ud af om det allerede findes som download på UK PSN - det må jeg lige tjekke i aften.
Closing Comments We haven't even got to the best bit -- all this is yours for a mere £11.99. While WipEout HD is essentially a redressing of the previous PSP games, it's hard to complain when the source material was so good in the first place and the redressing is so assured. As a standalone title, WipEout HD would impress, but as a download title it's nothing short of essential.
IGN UK Ratings for WipEout HD (PS3) 9.0 Presentation WipEout's always had the shiniest of front-ends, and this is no exception. 9.5 Graphics Simple equation -- take 1080p, times it by 60fps and multiply with some great design and you've got something that's truly spectacular. 9.5 Sound We've heard the techno soundtrack so many times before, but the whizz and bang of a well laid bomb will never tire, and the sound design is first-rate. 8.5 Gameplay It's WipEout with few new additions, but it's hard to complain when it's a winning formula to start with. 8.0 Lasting Appeal Online is threadbare, but additional content down PSN's pipeline will doubtless prolong the shelf life. 9.2 Outstanding OVERALL (out of 10 / not an average)
#671 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#672 elwood 16 år siden
Så har ps3fanboy modtaget et press release der siger 24 oktober til UK også og 29 til resten af EU, men jeg har ikke hørt fra de officielle kilder endnu, de skriver ike hvor de har pressreleaset fra, og jeg ser intet på mediamolecule's side eller fra Sony selv endnu.
LBP press release
GH:WT ser ud til og være klar til og tage kampen op
Og endnu en tribute til det geniale Portal
Der var lidt og starte dagen med for de herre, og damer 8-)
#673 rubberdub 16 år siden
#674 elwood 16 år siden
Sidst i oktober...
Og Media Molecule har recreated SMB level 1-1
Så det behøver man ikke tænke på og lave 8-)
citat fra det nye Game Informer
To begin, you can only publish 3 levels online, but if they are popular, you may be granted the ability to post more. However, that only applies to levels accessible to the community as a whole; people on your friends list can play as many levels as you can create (even the ones that don't adhere to the decency standards).
Pokkers så jeg kabn kun uploade 3 udgaver af hop over blokken til hele verden.
og så med alvors briller, synes det lyder ret snedigt, så kan der komme styr over bad levels som mit eksemple fra før 8-)
#675 Bony 16 år siden
#676 elwood 16 år siden
#677 elwood 16 år siden
Confirmed
#678 elwood 16 år siden
#679 McPeter 16 år siden
Spurgte i mandags da jeg bestilte Warhammer Online UK versionen om der var forskel på leveringstid af UK og DK version - nej den var den samme. Nu har jeg fået mail at de kun har sendt DK versionen idag, men at de selv får UK versionenen imorgen og sender den der... Fedt nok at spare 20-30 kr på det lort... bah...
Så nu har jeg afbestilt - så må jeg suse ned i Fona imorgen og hente det selv - godt nok 50-70kr dyrere sikkert, men så må de lade være med det pjat...
Skal ikke risikere at den server jeg skal på bliver fyldt eller sådan noget gøgl...
#680 McPeter 16 år siden
http://media.ps3.ign.com/media/142/14261714/vids_1...
GH:WT videos:
http://media.ps3.ign.com/media/142/14272831/vids_1...
og sidst men ikke mindst: Det første WipEout HD review på 9.2 / 10 - ganske flot!!!
Kan ikke finde ud af om det allerede findes som download på UK PSN - det må jeg lige tjekke i aften.
http://ps3.ign.com/articles/910/910419p1.html
Closing Comments
We haven't even got to the best bit -- all this is yours for a mere £11.99. While WipEout HD is essentially a redressing of the previous PSP games, it's hard to complain when the source material was so good in the first place and the redressing is so assured. As a standalone title, WipEout HD would impress, but as a download title it's nothing short of essential.
IGN UK Ratings for WipEout HD (PS3)
9.0 Presentation
WipEout's always had the shiniest of front-ends, and this is no exception.
9.5 Graphics
Simple equation -- take 1080p, times it by 60fps and multiply with some great design and you've got something that's truly spectacular.
9.5 Sound
We've heard the techno soundtrack so many times before, but the whizz and bang of a well laid bomb will never tire, and the sound design is first-rate.
8.5 Gameplay
It's WipEout with few new additions, but it's hard to complain when it's a winning formula to start with.
8.0 Lasting Appeal
Online is threadbare, but additional content down PSN's pipeline will doubtless prolong the shelf life.
9.2
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)