Gennemførte lige God of War II og jeg må sige at det er et godt spil, det er er faktisk et rigtig godt spil og den cliffhanger af en slutning er dælme ond og 3'eren kan kun udkomme for langsomt nu.
Fandt heller ikke bosskampen mod Zeus irriterende på grund af de QTE der indgår i den, som visse andre herinde jo har brokket sig meget over, synes i det hele taget at den var lige tilpas udfordrende uden at blive decideret træls.
Ps. argg jeg har ikke nerverne til F.E.A.R 2 jeg blir skræmt så let, hjælper heler ikke videre på sagen at jeg sidder ved min pc med souround headphones 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har efterhånden fået smidt så meget på min PS3 at harddisken er for lille. Derfor skal den skiftet. Jeg ved et par stykker har gjort det herinde. Hvilke disk skal der i? Gerne med EDBpriser link.
Først skal der tages backup. Dette sker vel med backup tool. Jeg var inde og kigge og den siger den skal bruge 37GB!? What? Er det ikke kun savegames?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Den tager backup af hele harddisken, så du bliver vist nød til at have en ekstern harddisk, det var i hvert fald det jeg selv brugte uden nogen problemer. Den SKAL bare være formateret i FAT 32, men det er de fleste eksterne harddiske vist. Den nye harddisk skal være en 2,5"
Vender lige tilbage med et par link om et øjeblik...
Hele harddisken? Synes bare jeg havde fået at vide, at der er nogle ting man ikke kan tage med over?
Altså jeg tog bare en kopi af hele harddisken og det var der ingen problemer med, så det tror jeg ikke at der er. Men skal da ikke være bleg for at sige at jeg selvfølgelig ikke er 100% sikker, men syntes bare ikke lige at jeg har hørt det(eller huske det).
Damm hvor er det fedt at den nyeste PS3 update understøtter data overførelse fra konsol til konsol, det sku ha været lavet før, så når jeg en dag sende min ps3 på slankekurv, bliver det en del nemmer.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6691 elwood 16 år siden
Minder om visdoms ordene fra Homer, efter Lisa lige har fundet ud af at Burns har snydt hende, og blot udnyttet hende til at få sit emperium tilbage.
Homer I hope you learned a lesson, never trust anyone...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6692 elwood 16 år siden
#6693 Bobby Singer 16 år siden
#6694 elwood 16 år siden
Men jeg står fast ved min udtalelse hehe.
Ps. argg jeg har ikke nerverne til F.E.A.R 2 jeg blir skræmt så let, hjælper heler ikke videre på sagen at jeg sidder ved min pc med souround headphones 8-)
#6695 DarkLight 16 år siden
Først skal der tages backup. Dette sker vel med backup tool. Jeg var inde og kigge og den siger den skal bruge 37GB!? What? Er det ikke kun savegames?
#6696 MuManden 16 år siden
Den nye harddisk skal være en 2,5"
Vender lige tilbage med et par link om et øjeblik...
#6697 DarkLight 16 år siden
#6698 MuManden 16 år siden
Men ellers er der også masser af film på youtube.
Her er så en masse harddiske på edbpriser.dk http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=s-a...
Desuden er der en masse mere læsning på vores egen side, fra side 63 http://filmz.dk/forum/teknik/konsoller-e3-2008-gen...
Held og lykke med projektet, men det er sgu dejligt med lidt mere plade ;-)
#6699 MuManden 16 år siden
Øhh, den forstod jeg ikke lige.
Altså jeg tog bare en kopi af hele harddisken og det var der ingen problemer med, så det tror jeg ikke at der er. Men skal da ikke være bleg for at sige at jeg selvfølgelig ikke er 100% sikker, men syntes bare ikke lige at jeg har hørt det(eller huske det).
#6700 elwood 16 år siden