Der kommer porto på, men det er vist ikke mere end 10-20 kr., udover dét, kan man være sikker på at der ikke kommer told, moms og whatnot på - det garanterer de. :)
Jeg undres.. hvordan er det lykkedes dig at have været bruger så lang tid på filmz og undgået at handle hos Axel? :)
Et fremragende spørgsmål, hvor jeg simpelthen må være svar skyldig :) Jeg købte en del i sin tid fra Axelmusic.dk, men har af en eller anden årsag ikke haft behov for at handle R1 titler i meget lang tid.
Deres leveringstid har dog ændret sig en del synes jeg, de plejede og være hurtig til og sende, sidste jeg bestilte hos dem gik der flere uger, men igen det kan bare ha været en periode.
Hehe jeg håber ikke det man ser i Press Preview Buildet af Heavy Rain, gælder for alle karakter, så ku det godt blive lidt ondt og sku igenem morgen ritualerne 4 gange 8-)
Men igen det jo blot et Preview build, så hvem ved kan være det hele er ændret til Feb.
Selv om jeg godt ku li åbningen, men ham far'en tænker sku ikke så meget på hygiene (vasker ikke hænder, drikker direkte fra kartonen) gad vide om det rammer ham senere i spillet hehe, så har David Cage virkelig gået i detaljen, meeenn jeg tror selv David Cage har sine grænser 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6718 Nej jeg bestilte det godt nok gennem GAME.dk, men det kan da godt være, at jeg skulle prøve at annullere det, da trods alt er næsten 200 kr billigere hos HMV.
Tilgengæld ser det ud til at GAME får det to dage før HMV, der har deres release date til d. 26 hvor GAME har det til d. 24.
Så få det 2 dage før, men betal så 200 ekstra eller vent to dage og få det to dage senere og 200 billigere, hmmmm.
Til alle der har handlet med HMV hvordan er de med deres leveringer, er de gode til at pakke deres forsendelser og hvor hurtige er de med deres forsendelser?
Ja, jeg er hjemme igen den 11 marts, efter planen da :) Det kunne jo være man fandt en lille sød vietnameser :D Jeg fik skam købt det jeg hele tiden havde kigget på( Canon PowerShot SX200 IS), da en hjemmeside havde tilbud på den, med taske kort og ekstra batteri, til samme pris ca.2000,- så det er dejligt med et opgraderet kamera og glad for jeg ikke ligesom min kammerat skal slæbe rundt på en kæmpe kamerataske hele tiden, for min sidder bare fast til beltet, så har begge hænder fri.
Det lyder som du har hænderne fulde i øjeblikket, mens jeg går her arbejdsløs og triller tommelfinger og venter på ferien :-) Men det passer måske meget godt,at der så går et par måneder inden vi finder på noget?
Hehe, det er måske derfor du tager derned? For lige at hente en lille madamme med hjem. ;)
Arbejdsløs? Så er det da derfor, at du er blevet så værdig en konkurrent i trofæ jagten. Alt den tid du har tilovers. Hehe.. Men altså, det er bare at finde en dato, så tager vi den derfra. Så langt er der sgu heller ikke til Rødovre. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg glæder mig nu også til Thatgame company's nye udspil, hva det så end blir, Flower var virkelig godt synes jeg, og jeg tager det da også frem i ny og næ, og spiller sidste level, fordi man kommer i så pokkers godt humør af det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6721 ks 16 år siden
Et fremragende spørgsmål, hvor jeg simpelthen må være svar skyldig :) Jeg købte en del i sin tid fra Axelmusic.dk, men har af en eller anden årsag ikke haft behov for at handle R1 titler i meget lang tid.
#6722 ks 16 år siden
Det er sgu næsten ShopTo niveau.
#6723 elwood 16 år siden
Hehe jeg håber ikke det man ser i Press Preview Buildet af Heavy Rain, gælder for alle karakter, så ku det godt blive lidt ondt og sku igenem morgen ritualerne 4 gange 8-)
Men igen det jo blot et Preview build, så hvem ved kan være det hele er ændret til Feb.
Selv om jeg godt ku li åbningen, men ham far'en tænker sku ikke så meget på hygiene (vasker ikke hænder, drikker direkte fra kartonen) gad vide om det rammer ham senere i spillet hehe, så har David Cage virkelig gået i detaljen, meeenn jeg tror selv David Cage har sine grænser 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6724 Bobby Singer 16 år siden
Tilgengæld ser det ud til at GAME får det to dage før HMV, der har deres release date til d. 26 hvor GAME har det til d. 24.
Så få det 2 dage før, men betal så 200 ekstra eller vent to dage og få det to dage senere og 200 billigere, hmmmm.
Til alle der har handlet med HMV hvordan er de med deres leveringer, er de gode til at pakke deres forsendelser og hvor hurtige er de med deres forsendelser?
#6725 elwood 16 år siden
#6726 Bony 16 år siden
Hehe, det er måske derfor du tager derned? For lige at hente en lille madamme med hjem. ;)
Arbejdsløs? Så er det da derfor, at du er blevet så værdig en konkurrent i trofæ jagten. Alt den tid du har tilovers. Hehe.. Men altså, det er bare at finde en dato, så tager vi den derfra. Så langt er der sgu heller ikke til Rødovre. :)
#6727 Bony 16 år siden
#6728 elwood 16 år siden
Der var blot ikke andre der var i gang med det åbenbart 8-)
#6729 Bony 16 år siden
#6730 elwood 16 år siden