Undskyld jeg lige spammer det her forum på det groveste lige nu, men det der gør mig så interesseret I Quantic Dream og deres spil, er at de er et spilfirma der faktisk tør at lave spil til det voksne publikum, som virkelig går op i en god historie og indeholder menneskelige mennesker, man kan relatere til, på samme måde som film og bøger kan gøre det. Det kan godt være at det ikke lykkedes lige godt hver gang, Fahrenheit havde trods alt sine problemer, som elwood også var inde på, men i det mindste prøver de på at skabe noget unikt med deres spil og det er der virkelig brug for i spilindustrien, som af mange stadig bliver fejlagtigt set som noget barnligt pjat. Derfor er det fedt at der findes folk som David Cage der prøver på at ændre det syn og det kan da godt være at Heavy Rain ikke formår at gøre det, men i det mindste prøver de og det forsøg vil jeg glædeligt støtte.
Efter at have gennemført to gange God of War, I + II, trængte jeg til lidt afveksling, så jeg købte Braid for nogle dage siden og slapper bare lidt af til det, mangler også kun 4 puslespilsbrikker nu, men det er også vildt irriterende for jeg kan bare ikke få fat i dem, ellers er jeg også ved at Downloade Flower, så det regner jeg med at prøve i aften, så jeg kan få koblet lidt af efter en ellers hård dag. :)
Ragnar Thornquist eller hvo'en han lige staves hans The Longest Journey er stadigvæk det spil som har påvirket mig mest, spillet er ja "blot" et adventure spil men hele 2d universet og karakterne synes jeg rigtig godt om, og jeg følte flere steder med hovedpersonen, selv om det ikke er på samme måde som det David Cage vil prøve på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6727+6728 - Jeg har det også, men har dog ikke fundet det helt så fascinerende som deres Monsters&Encore. Der var vist også noget med at jeg nåede til en bane jeg ikke lige kunne hitte ud af... :-/
Jeg burde nok også prøve det The Longest Journey, eftersom du har snakket om det et par gange før her i konsol tråden, det kan sikkert findes billigt et eller andet sted eller også har de ved med mit bibliotek, de har så mange ældre pc spil.
Er Dreamfall ikke en efterfølger til The Longest Journey eller er det bare den samme udvikler der står bag? Jeg har nemlig prøvet Dreamfall, men kom aldrig super langt i det, eftersom jeg fandt det en smule kedeligt, men nu er adventure spil heller ikke lige den genre jeg spiller mest. TLJ virker dog interessant så giver det nok en chance når muligheden er der, eller hvad man nu skal sige.
Hehe, det er måske derfor du tager derned? For lige at hente en lille madamme med hjem. ;)
Absolut, det er jo KUN derfor :D Ej, det er i hvert fald ikke planen, men de ser da søde ud :)
Bony (6726) skrev:
Arbejdsløs? Så er det da derfor, at du er blevet så værdig en konkurrent i trofæ jagten. Alt den tid du har tilovers. Hehe.. Men altså, det er bare at finde en dato, så tager vi den derfra. Så langt er der sgu heller ikke til Rødovre. :)
Det hjælper jo på det, at man har hele dagens nu :) Spillede rigtig meget omkring jul, men har dog ikke spillet SÅ meget efterfølgende.
#6739 Jeg købte det for et stykke tid siden (altså The Longest Journey) ret billigt på steam. Et godt spil og fængende historie.
Dreamfall er også rigtig godt, men adventure er også min klare favoritgenre (ja næsten det eneste jeg gider spille, noget jeg nærmest ikke gør mere). Der har også længe været rygter om at de ville fortsætte serien, på et tidspunkt som serier hvor man kunne købe episoder.
Jeg sidder i øvrigt her med et gammelt spil "Black Dahlia" til PC, ved ikke om nogle kan huske det ?
Jeg synes det var et rigtig fedt spil, dengang det udkom. Jeg husker også at jeg ikke var så gammel så jeg tog vist historien lidt mere alvorlig. Den tager udgangspunkt i en virkelig hændelsen, men selve historien i filmen er fiktiv (men ganske interessant). Jeg vil dog sælge det, da jeg aldrig bruger det og har gennemført det et par gange og så kan det efterhånden godt være uinteressant. Jeg aner bare ikke hvad jeg skal sælge det for, det er jo ikke mange steder man kan købe det så det er lidt svært at sammenligne.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#6731 elwood 16 år siden
Det her har noget jeg vil betegne som spoilers, men damm det ser fedt ud!
Her får man da hvertfald et af svar'ene på, hvor langt en bestemt person er villig til og for en som den elsker, auvv.
Men får også forklaret en del af sammenhænget mellem de fire karakter i det Interactive Drama.
Ventetiden blev straks endnu svære for mig!
Argg Twister gameplayet, hvor man skal holde fem ikke hel tilgængelige knapper nede damm David Cage you'r evil! 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6732 Bobby Singer 16 år siden
De udgiver også demoen d. 11 februar:
http://iphone.g4tv.com/#_G4TV_News_detail
#6733 Bobby Singer 16 år siden
Jeg ved ikke om det er blevet postet, men ellers snakker de også lidt om tung regn i GT's Bonus round: http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/401...
Nå det var vist nok om regnen for nu.
Efter at have gennemført to gange God of War, I + II, trængte jeg til lidt afveksling, så jeg købte Braid for nogle dage siden og slapper bare lidt af til det, mangler også kun 4 puslespilsbrikker nu, men det er også vildt irriterende for jeg kan bare ikke få fat i dem, ellers er jeg også ved at Downloade Flower, så det regner jeg med at prøve i aften, så jeg kan få koblet lidt af efter en ellers hård dag. :)
#6734 elwood 16 år siden
#6735 MuManden 16 år siden
Der var vist også noget med at jeg nåede til en bane jeg ikke lige kunne hitte ud af... :-/
#6736 Bobby Singer 16 år siden
Er Dreamfall ikke en efterfølger til The Longest Journey eller er det bare den samme udvikler der står bag? Jeg har nemlig prøvet Dreamfall, men kom aldrig super langt i det, eftersom jeg fandt det en smule kedeligt, men nu er adventure spil heller ikke lige den genre jeg spiller mest. TLJ virker dog interessant så giver det nok en chance når muligheden er der, eller hvad man nu skal sige.
#6737 MuManden 16 år siden
Absolut, det er jo KUN derfor :D
Ej, det er i hvert fald ikke planen, men de ser da søde ud :)
Det hjælper jo på det, at man har hele dagens nu :)
Spillede rigtig meget omkring jul, men har dog ikke spillet SÅ meget efterfølgende.
#6738 ks 16 år siden
http://ps3.ign.com/articles/106/1063183p1.html
#6739 elwood 16 år siden
Dreamfall er efterfølgeren jo, du spiller en anden person, men der referes til TLJ.
Altså man skal ku li Adventure spil, hvilket jeg også kan, men ja giv det en chance tror det kan skaffes på Steam måske relativt billigt.
#6740 filmz-jonasgr 16 år siden
Dreamfall er også rigtig godt, men adventure er også min klare favoritgenre (ja næsten det eneste jeg gider spille, noget jeg nærmest ikke gør mere). Der har også længe været rygter om at de ville fortsætte serien, på et tidspunkt som serier hvor man kunne købe episoder.
Jeg sidder i øvrigt her med et gammelt spil "Black Dahlia" til PC, ved ikke om nogle kan huske det ?
Jeg synes det var et rigtig fedt spil, dengang det udkom. Jeg husker også at jeg ikke var så gammel så jeg tog vist historien lidt mere alvorlig. Den tager udgangspunkt i en virkelig hændelsen, men selve historien i filmen er fiktiv (men ganske interessant). Jeg vil dog sælge det, da jeg aldrig bruger det og har gennemført det et par gange og så kan det efterhånden godt være uinteressant.
Jeg aner bare ikke hvad jeg skal sælge det for, det er jo ikke mange steder man kan købe det så det er lidt svært at sammenligne.
'Cause I'm evil"