Gravatar

#6741 filmz-jonasgr 16 år siden

Heh, der er sågar lavet en "cinematic version" på youtube, hvis man vil se historien som "film":
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6742 elwood 16 år siden

Ragnar Thornquist og Co. har travl med deres store satsning The Secret World som er et MMO, så indtil det ryger på gaden, tror jeg ikke vi rigtig høre mere om de der episoder.

Godt og se andre TLJ fans, kan huske jeg blev ret overrasket over hvor meget jeg levede mig ind i det og følte for personen.

Ja adventure genren har ændret sig en del, Heavy Rain er vel egentlig det nye bud på himmelen, men damm Lucas Arts ku spinde guld i gamle dage Grim Fandango er et mesterværk efter min mening, jeg elskede og være i det Univers de havde skabt, og så Glottis som næst efter Murray teh demonic Skull nok er en af de mest geniale og morsomme Sidekicks i et adventure spil.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6743 Bony 16 år siden

MasterMorten (6735) skrev:
#6727+6728 - Jeg har det også, men har dog ikke fundet det helt så fascinerende som deres Monsters&Encore.
Der var vist også noget med at jeg nåede til en bane jeg ikke lige kunne hitte ud af... :-/

Hehe, så var det derfor at det tog så kort tid, at vippe dig af pinden som bedste Filmz-bruger i spillet. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6744 elwood 16 år siden

Hvis 2007 var Vandets år indefor spil (Uncharted, og andre spil)

2008 var Ild'ens år (Far Cry 2 primært)

2009 var Sne'en (Uncharted 2)

Så ku noget tyde på at 2010 blir måske sand'ets år, hvis det kommer ud der.

Spec-Ops: The Line

Sand ser ud til og være en ret så aktiv spiller i det her spil.
Gravatar

#6745 The Insider 16 år siden

Det, må man sande, er så sandeligt sandt. (tror vist endda jeg har fyret den af tidligere, i så fald - sorry!!)
War. War never changes.
Gravatar

#6746 elwood 16 år siden

hehe, hvo'en går det forresten med AC 2 ?

Ahh You found another one, how exciting
Gravatar

#6747 The Insider 16 år siden

Hehe, jeg er desværre kommet lidt bagud på det seneste, har ikke spillet det i to uger, selvom det er MEGA fedt, og jeg er nået til Venedig og har givet den gas. Jeg vender tilbage med en bedømmelse om ikke så frygteligt længe!
War. War never changes.
Gravatar

#6748 elwood 16 år siden

Niicee

8-)
Gravatar

#6749 The Insider 16 år siden

Ooooooooooooh yeah!
War. War never changes.
Gravatar

#6750 elwood 16 år siden

Giant Bomb ser på Spec Ops: The Line

Nolan North er igen en voice, og udviklerne vil åbenbart gerne ha Nathan Drake stemmen, fordi det er den man høre (guys guys, jeg tror altså godt Ham Nolan kan lave andre stemmer også)

Ser sku egentlig ikke hel dårligt ud, ikke noget mindblowing for mig, endnu, men det virker intressant nok med den setting i Dubai, og så sandet.

Skriv ny kommentar: