Så har jeg endelig fået købt Assassins Creed 2 :) indtil videre er det Nice ;) kunne rigtig godt lide det første så har store forventninger også efter hvad jeg har læst her inde.
Jeg siger ikke folk skal se det, har heller ikke selv, men jeg gør blot opmærksom på det, da der er nogen som vil se alt de kan komme til fra spil af 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ville lige høre....hvis jeg bestiller et Xbox360 spil (eks. Bioshock 2) via Amazon.co.uk, er der så en chance for at min Xbox ikke kan afspille det?
Nej, ikke så længe den stadig er PAL, som det er i England. Der kan kun opstå problemer, når du bestiller fra Nordamerika eller Asien, hvor de bruger NTSC.
#6791 MoH 16 år siden
#6792 elwood 16 år siden
Og her er så en til The Insider
SS2 what might have been
Og så kan man læse at slutningen på The Insiders Hjertebarn, ikke engang var den Ken Levine havde scriptet, der kan man bare se.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6793 The Insider 16 år siden
#6794 elwood 16 år siden
#6795 ks 16 år siden
http://www.ebgames.dk/pdf/00/12-DK.pdf
Hvis I ikke allerede har gjort jer klar til Bad Company 2, så er her da ellers en rigtig god mulighed! 2 gamle spil og 1 kr.
#6796 elwood 16 år siden
#6797 elwood 16 år siden
Dada!
Jeg siger ikke folk skal se det, har heller ikke selv, men jeg gør blot opmærksom på det, da der er nogen som vil se alt de kan komme til fra spil af 8-)
#6798 Guts 16 år siden
#6799 elwood 16 år siden
link
#6800 ks 16 år siden
Nej, ikke så længe den stadig er PAL, som det er i England. Der kan kun opstå problemer, når du bestiller fra Nordamerika eller Asien, hvor de bruger NTSC.