Gravatar

#6831 elwood 16 år siden

Just Cause 2

Damm jeg håber virkelig de har fået fixet styringen, fordi huhej det her ser sjovt ud, ser ud til det er mere varieret end 1'eren, som ret hurtig blev det samme.

Og Propan tricket dammm!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6832 ks 16 år siden

elwood (6830) skrev:
Yep det blev ganske rigtigt som jeg regnede med Game Informer der ser på L.A. Noire

Nu det bare og vente på scans'ne der dukker op.

Spændende! Sig endelig til, hvis du finder nogle. Jeg er meget spændt på at læse det.
Gravatar

#6833 elwood 16 år siden

Will do, og me too 8-)

Ahh og nu har det her lille mystery med Heavy Rain og The Origami Killer båret frugt jeg har hvertfald fået en kode til Heavy Rain demo'en, om den så virker allerede eller den først blir aktiv den 11 remains to be seen, skal jo lige hjem først.

Vender tilbage så snart jeg ved mere.
Gravatar

#6834 elwood 16 år siden

Heavy Rain Demo

For de af os som har fulgt med i the four day challenges, men hvem siger i andre skal snydes.

Ikke hel sikker på om i skal registere jer på four day challange først dog, da siden kræver et login, og jeg brugte det jeg oprettede til the challenge, men nu er noget af vejen da hvertfald banet for jer andre, nu vil jeg tilbage og læse obskøre twitter beskeder fra HR folk.

Så blev det satme FREDAG!

Glæder mig til jeg kommer hjem 8-)
Gravatar

#6835 elwood 16 år siden

Der skal registres, så ind på heavyrain.com og registrer til the four day challenge, den blir kun mere og mere crowded efterhånden som nyheden spredes, med mindrer man self. joinede fra start af som undertegnede 8-)
Gravatar

#6836 elwood 16 år siden

Jebus HR siderne køres i sænk nu her, man kan godt mærke andre folk prøver og få fat i koder nu her.

Det kan man takke Kotaku for 8-)
Gravatar

#6837 elwood 16 år siden

Så kom jeg hjem og er i færd med og hente Heavy Rain demo'en.
Gravatar

#6838 elwood 16 år siden

Heavy Rain Demo

Begge dele er noget man har set før i diverse trailers, og gameplay video'er.

Norman Jayden delen var klart den kedeligste, du går rundt på crime scen'et og kan ha de her high tech briller på du undersøger sporene med, og hans stemme har sagt det før, men dammm den finder jeg så malplaceret desværre.

OG Desværre ingen Mad Jack sekvens

Scott Shelby nu bliver det intressant...

Shelby's del foregår på det her snuskede hotel, hvor man skal afhøre en kvinde/prostitute, hvis barn The Origami Killer har dræbt.

Her kommer mulighederne virkelig frem, især i spørgsmålene du kan stille hende, og måden du opføre dig på, den del kan man spille mange gange og få nye ting til og ske, du kan trøste hende, være strid mod hende osv.

Hen mod slutningen får hun besøg af en ubuden gæst som Shelby il'er til undsætning for at tage sig af, her kommer QTE'sne virke igang, og der skal rystes, trykkes og drejes i et væg, det virker meget intens.

Stemmen til Shelby er meget bedre, man føler den her mand bare har livserfaringen med sig i sit arbejde, og baggrunds lyden fra hotellet med radio og andre ting river en ind i miljøet.

Lille og kort demo, men fin nok til og forsøde ventetiden, så man har det bedste til gode.
Gravatar

#6839 DarkLight 16 år siden

Du nævner intet om styringen, om det virker lovende, om det infriede forventningerne osv osv :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6840 elwood 16 år siden

oh dig og din....

8-)

Styringen er præcis som i Fahrenheit næsten, ment på den måde at du drejer din karakter i forhold til hands højrer og venstrer og ikke cam'ets.

Du går ved og holde R2 nede og styrer med venstrer pind, når du passere intressante ting skal du lave små bevægelse f.eks. ryk pind nedaf for at sætte bil i gear, ryk ned af for at gå under politi afsæring, nedaf for at undersøge spor. lav halv cirkel for at tage ting fra din lomme badge f.eks.

QTE's dem jeg prøvede er ikke så slemme som man ku frygte, de er der en mazz men jeg mener de er ikke så svære igen, nu blev Twister begrabet også kun afprøvet i tutorial'en med Shelby hvor man skal trykke på 3 knapper på sammetid, i selve spillet bliver det meget meget værrer!

Som sagt er det Shelby delen der virker mest lovende af de to her, Jayden delen var ja egentlig lidt kedelig, selv om stemnningen var der og man følte det var et crimescene, så var selve opgave løsningen ikke det mest spændende, nu er det her self. kun en bid, så i det fulde spil kan det være meget bedre måske.

Der er ikke så meget igen og sige om demo'en den er kort og kommer ikke rigtig ind på hovedplottet med Origami killer selv om det handler om den person, demo'en er så at sige spoilerfri.

Grafisk er det igen Shelby delen der mest imponere med fine detaljer i ansigt og miljøet, det er dog tydligt at hovedkarakteren har mest detail kvinden shelby møder how do I say this nice... ser lidt "sjov" ud, og ikke hel så livagtig.

Demo'en gav mig et godt indtryk af at det stadigvæk er et spil... sorry interactive drama jeg skal ha.

Spørg hvis der er noget ellers 8-)

Skriv ny kommentar: