Har lige gennemført Mass Effect 2. DAaaaaaammmn!!! Det var sateme fedt. Kan varmt anbefales. Jeg var ikke selv nogen fan af 1'eren og det var derfor lidt et sats at købe 2'eren. Men det har jeg på intet tidspunkt fortrudt. Det var 30 rigtig rigtig gode timer i selskab med Commander Shephard.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Nåja en skuffene ting ved Heavy Rain demo'en, David Cage kommer ikke selv frem og fortæller om spillet i tutorialet, som han gjorde i Indigo prohecy 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har netop fået gennemført det første BioShock, og er voldsomt skuffet. Det var egentlig meningen, at jeg ville genemføre det for at være klar til 2'eren, men nu er der absolut ingen tvivl om, at jeg springer over.
En helt igennem gennemført uinteressant, langsommelig og frustrerende oplevelse. Eneste lyspunkt var, at historien og atmosfæren var nogenlunde interessant, selvom begge dele også faldt temmelig meget til jorden mod slutningen.
Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår, hvor al den store ros kommer fra. Jeg tror mange i sin tid er blevet en smule blændet af stemningen, atmosfæren og historien - som alle er blevet overgået markant siden i langt bedre spil.
Well da jeg spillede det første gang blev jeg opslugt af historien, og stemningen, det vel ligesom med film ens meninger kan ændrer sig, måske jeg synes anderledes om det idag, nu det også flere år siden jeg gennemførte det 8-)
Nå ang. de der twister sektioner i Heavy Rain (Twister konceptet, med du skal holde flere knapper nede på samme tid) var også i demo'en aligevel jeg havde ikke lige udforsket bakken ved crimescenen grundig nok 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6845 - Det lyder ikke særligt tillokkende, så de meget små lyster jeg havde til spillet i forvejen, gør bare at jeg tror jeg springer over dette spil, selvom det er blevet rigtig billigt her på det sidste. Måske hvis man får det smidt i nakken på et tidspunkt til en 50'er eller deromkring, så kan det godt være...
Jeg ved ikke rigtigt med 2'eren. Det var for det meste op og ned, men lige pt. ser jeg ikke det store i det. Det er faktisk så uinteressant et spil for mig, at jeg ikke engang gad færdiggøre (eller forsøge i det mindste) trofæ-jagten i spillet, da det til sidst hang mig ud af halsen. Det koster dog en hund rundt omkring, hvilket er en fin pris for en udmærket historie og en fed tegnet stil. Men hvis jeg havde givet fuld pris havde jeg nok skammet mig gevaldigt. :)
EDIT: Jeg koger. Det er selvfølgelig etteren jeg snakker om. Jeg har selvfølgelig ikke prøvet 2'eren og har heller ingen intentioner om det. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg var også meget skuffet over BioShock. Bevares, det er enormt stemningsfuldt og underholdende i perioder... men jeg havde svært ved at ryste følelsen af (og her kommer jeg med en monolog, jeg allerede har fyret af en million gange - beklager alle sammen! :-)), at det bare var et forringet remake af System Shock 2.
Fuldstændig samme twists i historien, designmæssigt utallige ligheder, men interfacet var ELENDIGT her. Måske er det anderledes på PC-udgaven, men for mig var det et næsten uoverkommeligt irritationsmoment, hver gang man skulle scrolle gennem alle våben for at finde det rigtige - især under en firefight, og måden man samlede alt op på... argh! Men personligt skal jeg dog have fat i 2'eren :-)
#6841 elwood 16 år siden
Joystiq brugerne har forudset hvad der sker hehe
Hva blir det næste
Microsoft "hey det der Agent lyder da meget intressant synes i ikke?"
Har begge konsoller så jeg er lidt ligeglad hehe, men det altid sjov og se de hardcore fanboys gå amok, når endnu en eksklusive deal ryger væk.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6842 DarkLight 16 år siden
#6843 Guts 16 år siden
#6844 elwood 16 år siden
Man kan håbe det kommer til PS3 engang 8-)
Nåja en skuffene ting ved Heavy Rain demo'en, David Cage kommer ikke selv frem og fortæller om spillet i tutorialet, som han gjorde i Indigo prohecy 8-)
#6845 ks 16 år siden
En helt igennem gennemført uinteressant, langsommelig og frustrerende oplevelse. Eneste lyspunkt var, at historien og atmosfæren var nogenlunde interessant, selvom begge dele også faldt temmelig meget til jorden mod slutningen.
Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår, hvor al den store ros kommer fra. Jeg tror mange i sin tid er blevet en smule blændet af stemningen, atmosfæren og historien - som alle er blevet overgået markant siden i langt bedre spil.
#6846 elwood 16 år siden
Nå ang. de der twister sektioner i Heavy Rain (Twister konceptet, med du skal holde flere knapper nede på samme tid) var også i demo'en aligevel jeg havde ikke lige udforsket bakken ved crimescenen grundig nok 8-)
#6847 MuManden 16 år siden
#6848 Bony 16 år siden
EDIT: Jeg koger. Det er selvfølgelig etteren jeg snakker om. Jeg har selvfølgelig ikke prøvet 2'eren og har heller ingen intentioner om det. :)
#6849 MuManden 16 år siden
#6850 The Insider 16 år siden
Fuldstændig samme twists i historien, designmæssigt utallige ligheder, men interfacet var ELENDIGT her. Måske er det anderledes på PC-udgaven, men for mig var det et næsten uoverkommeligt irritationsmoment, hver gang man skulle scrolle gennem alle våben for at finde det rigtige - især under en firefight, og måden man samlede alt op på... argh! Men personligt skal jeg dog have fat i 2'eren :-)