Gravatar

#6881 Guts 16 år siden

Ja...det må jeg indrømme. Der er vi helt enige. Havde håbet på at din oplevelse af demoen ikke helt passede, men jeg kryber til korset.

Det var faktisk ikke QTE'ene der var mit problem. Synes faktisk at det var fedt, og egentlig også gav mening i forhold til spillet og gameplayet. Men det var mere den der detektiv-del der ligesom ødelagde min oplevelse. Håber på der kommer meget mere QTE, da jeg var vild med spil som Shenmue (guilty pleasure) og Fahrenheit. Har stadig God of War til gode. De bliver også snart bestilt, så jeg kan få stillet min QTE-sult.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#6882 MoH 16 år siden

Så blev AC2 gennemført :D
Virkelig spænende slutning, håber snart 3'eren kommer :b
Gravatar

#6883 ks 16 år siden

Der kommer vist først endnu et spil med fokus på Ezio, der hedder Assasin's Creed: Episodes eller noget i den retning.
Gravatar

#6884 Guts 16 år siden

Har du spillet episode 12?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#6885 elwood 16 år siden

Det, det der som også har noget MP i sig, naa ikke lige noget jeg har så stor fokus på, ender self. nok emd og spille det dog 8-)

Venter primært på 3'eren

Fordi Ezio's historie er jo sådan set forbi.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6886 MoH 16 år siden

Nope, men overvejer at købe DLC nogen der ved om det er penge værd?
Gravatar

#6887 elwood 16 år siden

1. det er billigt.

2. det tilføjer ike rigtig noget til historien

3. det er meget mere liniært med missionerne

har ikke selv skaffet det endnu, men skal da nok ha set på det, lige pt. roder jeg dog med andre ting Shadow Complex igen, igen 8-)
Gravatar

#6888 database 16 år siden

#6886 Jeg har spillet Battle of Forli, og jeg nød den korte oplevelse, især fordi jeg elskede 2'eren. Den tilføjer dog ikke meget til historien, men hullet i handlingen bliver fint udfyldt. Det skal lige siges, at hvis du beslutter dig for at købe Battle of Forli, bliver du nødt til også at købe det næste DLC, da den første ender med en cliffhanger.
Gravatar

#6889 colocho 16 år siden

Hmmm, ser ud til at vi får lov til hygge lidt mere i Rom i det næste Assassins Creed :-)

http://kotaku.com/5467815/ezio-goes-to-rome-in-the...
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#6890 elwood 16 år siden

Jeg vil nu ikke kalde det efterfølgeren det lige lovligt hurtigt, mere en kæmpe add on, som ikke kræve AC 2.

De er nødt til og gå modern i 3'eren, men måske stadigvæk med noget Ananimus adventure på en eller anden måde, vi skal ha en slutning. Desmond har jo direkte fået at vide at de har ventet på netop ham i lang tid, fordi han vil være den som skal redde verden fra Undergang.

Og den del glæder jeg mig virkelig til og se dem udføre, fordi nu har de mestrert den anden tid så godt.

Men Add-on'en her hjælper da lidt på ventetiden om ikke andet.

Skriv ny kommentar: