Gravatar

#6901 ks 16 år siden

Jeg er begyndt at varme lidt op overfor God of War efterhånden. Der er stadig en del lettere frusterende øjeblikket, men det bliver utvivlsomt sjovere, efterhånden som man får flere kræfter, evner og våben.

Derudover er det rart, at historien er begyndt at åbne sig lidt op, så man rent faktisk begynder at kunne fornemme det episke scope, som så mange taler om :)
Gravatar

#6902 elwood 16 år siden

Sagt med The Emperors Voice: Good... Goood

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6903 elwood 16 år siden

Så er embargo'en ophævet og Heavy Rain review'ne vælter ind så småt.

Playstadium

IGN

Eurogamer
Gravatar

#6904 elwood 16 år siden

Så er det bare om spilfolket (os) tager det til sig eller ej, spilpressen har givet deres mening tydeligt til kende.
Gravatar

#6905 elwood 16 år siden

Hehe David Cage ku ikke lade være med og gentage succe'en fra Indigo Prophecy

I stedet ser du en topløs kvinde i et bad, og du deltager aktivt i et samleje mellem to mennesker

Nå nu er det bare og vente på det dumper ind af brevsprækken, og så gemme det til weekenden.

Boomtown har virkelig den store ordbog fremme i deres review
Gravatar

#6906 filmz-jonasgr 16 år siden

Hehe og i den europæiske version er det nok ikke censureret. Jeg har lige gennemført Indigo Prophecy og de åbenlyse forskelle er censuren.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6907 elwood 16 år siden

Hvis jeg husker galt er scenen med samlejet i Indigo Phrophecy klippet ud af den amerikanske udgave, hvor det hed Fahrenheit.
Gravatar

#6908 filmz-jonasgr 16 år siden

#6907 Det er det også. Jeg købte det for et stykke tid siden på Steam, hvor det åbenbart er Indigo Prophecy de har. Og det er meget diskret klippet væk, men antydes blot :)

Men Heavy Rain ser ud til umiddelbart at leve op til hypen. Det lyder også godt med hensyn til kameraet, som jeg synes til tider kunne være lidt irriterende i Fahrenheit.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6909 Guts 16 år siden

AAAAAAAAH YEAAAAAAAH!!!

Præci de anmeldelser jeg havde håbet på! Kan næsten ikke være bedre. Var sgu røget en del ned i mine forventninger efter demoen og jeg glædede mig ikke tilnærmelsesvis så meget som jeg gør nu og har gjort de sidste års tid. Men nu er vi tilbage på banen igen og er glade. Nu må det gerne snart dukke op i postkassen.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#6910 elwood 16 år siden

hehe tror desværre ikke jeg får det fra Coolshop, eller elgiganten deres tilbud var vidst for godt til de ku følge med, men nu må vi se, om man får en mail fra dem, ellers må det blive Game i bytte med nogle xtra spil.

Skriv ny kommentar: