Gravatar

#6911 Guts 16 år siden

det må du ikke sige?!?! Har forudbestilt mit ved CS. Havde en masse point, så deres Collectors Ed. blev billigere end den almindelige udgave. Så jeg håber ikke jeg modtager en negativ mail fra dem.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#6912 elwood 16 år siden

Der var en som har snakket med supporten idag.

et lille newsflash til folk der har bestilt fra Coolshop!! i kan ikke længere bestille collectors edition!!! og dem der har bestilt får deres penge igen... coolshop afblæser den, da de mistede for mange penge på den... virkelig dårlig stil... skrev med en supporter idag

Taget fra Playstadium, kan ikke lige se en grund til han sku lyve, men som sagt intet er jo sikkert endnu, den kan bare ikke bestilles mere på deres side.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6913 Guts 16 år siden

Ja det er sgu dårlig stil, hvis det passer. Så må de sgu lige bide i det sure æble og acceptere deres fejl og sende CE'erne afsted med tab.
Gravatar

#6914 elwood 16 år siden

Slutter af med Kotaku's review i aften.

Heavy Rain

Og så har Area5 drengene smidt deres offline udgave op af deres nye co-op live, hvor de i dere premiere afsnit snakker en helvedes masse om Mass Effect 2 spoilerfri, jeg glæder mig hvertfald stadigvæk til og spille det.

De har også musikalsk gæst, og fan time.

Sådan drenge godt gået, glæder mig allerede til når showet rigtig blir etableret med gæster og andre indslag.

CO-OP Live

Gravatar

#6915 elwood 16 år siden

Guts ser ud til vi kan slappe af igen 8-)

Men først et eksemple på hvad en simple misforståelse kan føre til:

jeg (ikke undertegnede) fejlede virkelig i den tråd på playstadium... virkelig ked af det, dem der HAR annuleret tror jeg kan få fenåbnet deres ordre, ved at kontakte kundeservice måske, har snakket med Jacob Risgaard idag, og han oplyser at min post har fået ca 400 personer til at droppe ordren Av, der er nok en del som ikke er så tilfredse.

Han skriver videre...
Jeg vil gerne have lov at Undskylde både til brugerne af Playstadium og Coolshop, jeg har lige haft en lidt ked af det Hr Risgaard i telefonen, det viser sig at min post nummer #11 ikke passer og at jeg var blevet fejlinformeret!! undskyld mange gange!!!!
den post bliver selvf slettet, og i skal bare skynde jer ind på coolshop og bestille collectors edition! de har mere end 400 på lager sagde han, igen mange gange undskyld til de folk der har annuleret deres ordre.

Det er egentlig lidt synd for manden, fordi han skrev i god tro, og ønskede blot at formidle budskabet, men lidt bekræftelse burde ha været på sin plads aligevel.

At CE udgaven nu så ikke kan bestilles pt. ja det kan jeg ikke svare på.
Gravatar

#6916 McPeter 16 år siden

Har været i Gamestop og bestilt Battlefield: Bad Company 2 til 1kr i bytte med et Tony Hawk og Burnout Paradise.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6917 filmz-jonasgr 16 år siden

Er jeg den eneste som finder denne annonce meget mistænksom : http://www.dba.dk/playstation-3-spar-mindst/id-646...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6918 filmz-Utyske 16 år siden

#6917 -

"Annoncen er desværre udløbet"
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6919 filmz-jonasgr 16 år siden

#6918 Heh, ja så har de været hurtige til at fjerne den. Synes blot at det er lidt "morsomt" at nogle reklamerer med paralleleksporterede PS3'ere. Men der skal nok være nok der går på den.

Altså 1500 for PS3 slim med spil, så er der sgu højst sandsynligt fup med i det.

Fra tid til anden dukker de dog op.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6920 Guts 16 år siden

YEAAAAH!!! har siddet febrilsk og tjekket min mail hele dagen i dag, pga. min Coolshop frygt!
Men fedest....! Er glad igen.

Skriv ny kommentar: