Det kunne nemlig bare være super duper lovely ! Især når man tænker på at lige nøjagtig det her spils storyline jo har en story-mæssig mulighed for at genleve diverse missioner, idet det hele jo blot er "hukommelser" :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Og så er det jo nu her Microsofts X10 Event er igang, så forvent en masse nyt fra dem af i de kommene dage, nogen af titlerne er multiplatform, så her kan info'en også bruges til PS3'en.
Jeg sad også bare med åben mund... den måtte dog gerne være lidt mere sammenhængne, det hoppede og sprang med damm da han slåseser med en Boss like karakter, på en giga Boss WOW!
Niiiceee 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6931 HonoDelLoce 16 år siden
Det kunne nemlig bare være super duper lovely ! Især når man tænker på at lige nøjagtig det her spils storyline jo har en story-mæssig mulighed for at genleve diverse missioner, idet det hele jo blot er "hukommelser" :)
#6932 elwood 16 år siden
Damm det ser vildt ud!
Og så er det jo nu her Microsofts X10 Event er igang, så forvent en masse nyt fra dem af i de kommene dage, nogen af titlerne er multiplatform, så her kan info'en også bruges til PS3'en.
Halo Reach First look
Alan Wake
Crackdown 2
Fable III
Dead Rising 2
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6933 elwood 16 år siden
Splinter Cell: Conviction bliver Awesome!
#6934 The Insider 16 år siden
#6935 elwood 16 år siden
Niiiceee 8-)
#6936 The Insider 16 år siden
#6937 elwood 16 år siden
men husk nu han laver altså ikke maskinegeværs lyde Pjøt pjøt... eller hvo'en man lige skriver det.
Tror jeg skal lege speedrun i GOW 3 demo'en.
GODS OF OLYMPUS!
YOU WILL BOW TO ME!
#6938 elwood 16 år siden
Left4dead 2 så mange everminds er der udryddet
#6939 elwood 16 år siden
Argg giv mig den controller så skal jeg satme vise hvo'end et skal gøres!
Men fedt ser det ud, og meget mere flydende end de andre spil i serien.
#6940 Guts 16 år siden