Gravatar

#6941 elwood 16 år siden

Yep tror også jeg har nævnt det en gang før, men damm nogen af gåderne er altså virkelige onde!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6942 elwood 16 år siden

Og mere Conviction

Gametrailers har besøgt Ubisoft Montreal, damm jeg glæder mig satme til det spil!
Gravatar

#6943 elwood 16 år siden

Nå så skal vi lige ha Gametrailers Review lidt forsinket om man vil af Heavy Rain også, hvor de går lidt mere i dybden med nogle af dets problemer, ikke noget man ikke har hørt før, de understreger det dog blot lidt mere, ahh der er en enkel benævnelse jeg ikke rigtig har hørt de andre snakke om et stort plothole, hvis man opdager det.

Heavy Rain

Indeholder ikke store spoilers, man ser blot lidt andre sekvenser, plus en ret... synes jeg fed chase sekvens om man vil.

Jeg tror til næste projekt David Cage laver skal der hyres voice actors fra det land, hvor de skal forstille og stamme fra, da det har været et gennemgående benævnelse i næsten alle anmeldelser 8-)
Gravatar

#6944 elwood 16 år siden

Gravatar

#6945 evermind 16 år siden

elwood (6938) skrev:
Left4dead 2 så mange everminds er der udryddet

Men vi bliver ved med at komme tilbage efter mere! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6946 elwood 16 år siden

Gravatar

#6947 Bobby Singer 16 år siden

Så har gutterne fra kæmpe bombe ellers lige haft fingrene i Heavy Rain... demoen godt nok, men alligevel: http://www.giantbomb.com/quick-look-heavy-rain-dem...
Idjit
Gravatar

#6948 evermind 16 år siden

#6946 Hehe, frækt!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6949 ks 16 år siden

Pyha, God of War er ved at være pænt vanedannende! Og må ærligt indrømme, at det i øjeblikket blot bliver bedre, bedre og bedre minut for minut.
Gravatar

#6950 elwood 16 år siden

hehe we told yo 8-)

men er spændt på din mening om slutbossen i 2'eren hvis du ikke kan li det her button mashing og QTE, den har nemlig lidt af hvert.

Er også selv igang med og spille dem igennem igen, for lige og friske op på historien, og bare morskaben.

Lidt mere Splinter Cell: Conviction

Skriv ny kommentar: