Nå så skal vi lige ha Gametrailers Review lidt forsinket om man vil af Heavy Rain også, hvor de går lidt mere i dybden med nogle af dets problemer, ikke noget man ikke har hørt før, de understreger det dog blot lidt mere, ahh der er en enkel benævnelse jeg ikke rigtig har hørt de andre snakke om et stort plothole, hvis man opdager det.
Indeholder ikke store spoilers, man ser blot lidt andre sekvenser, plus en ret... synes jeg fed chase sekvens om man vil.
Jeg tror til næste projekt David Cage laver skal der hyres voice actors fra det land, hvor de skal forstille og stamme fra, da det har været et gennemgående benævnelse i næsten alle anmeldelser 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6941 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6942 elwood 16 år siden
Gametrailers har besøgt Ubisoft Montreal, damm jeg glæder mig satme til det spil!
#6943 elwood 16 år siden
Heavy Rain
Indeholder ikke store spoilers, man ser blot lidt andre sekvenser, plus en ret... synes jeg fed chase sekvens om man vil.
Jeg tror til næste projekt David Cage laver skal der hyres voice actors fra det land, hvor de skal forstille og stamme fra, da det har været et gennemgående benævnelse i næsten alle anmeldelser 8-)
#6944 elwood 16 år siden
#6945 evermind 16 år siden
Men vi bliver ved med at komme tilbage efter mere! :)
#6946 elwood 16 år siden
#6947 Bobby Singer 16 år siden
#6948 evermind 16 år siden
#6949 ks 16 år siden
#6950 elwood 16 år siden
men er spændt på din mening om slutbossen i 2'eren hvis du ikke kan li det her button mashing og QTE, den har nemlig lidt af hvert.
Er også selv igang med og spille dem igennem igen, for lige og friske op på historien, og bare morskaben.
Lidt mere Splinter Cell: Conviction