Gravatar

#6951 elwood 16 år siden

Okay, som om The Spike room i GOW1 hen mod slutningen ikke var dum nok i forvejen, nu læser jeg rundt omkring at de har ændret tiden man har i forhold til PS2 udgaven?

Kan også være det fordi det lang tid siden jeg har genneført det, men hvis det er sandt, damm så tror jeg da pokker jeg har så svært ved det selv, når jeg synes min timing er perfekt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6952 elwood 16 år siden

Hehe ja ok, hvis man insistere på og sparke kassen rundt er det svært, det kan jeg så være stolt over at jeg klarede mig med på PS2 udgaven i sin tid, men der er en nemmer måde hehe, havde jeg kendt den da jeg spillede det første gang, ville jeg nok ikke være blevet så frustreret 8-)
Gravatar

#6953 ks 16 år siden

... The Spike Room?
Gravatar

#6954 elwood 16 år siden

Det blir det kaldt rundt omkring, du har en kasse du skal bruge til og komme op på en afsats, men der er en timer, så hvis du bruger for lang tid med og flytte kassen, bliver du gennemhullet så at sige.

Da jeg gennemførte spillet i sin tid sparkede jeg kassen med tre spark til hvor den sku være, ved ikke hvorfor jeg ikke tænkte på og slæbe den som jeg gjorde i dag.

Men altså back in the day der sparkede jeg den som sagt hen til stedet, og det var altid lige i sidste sekund jeg nåede det
Gravatar

#6955 HonoDelLoce 16 år siden

Nogle herinde der kan anbefale nogle gode point-and-click adventure spil i stil med Machinarium ?

Jeg har i den forgangne weekend brugt nogle timer på dette lille, men helt fantastiske spil, og jeg må ærligt sige, at det er nogle af de bedste 100kr jeg har givet ud i mange år :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6956 elwood 16 år siden

The Longest Journey, kan ikke sige det helt er i stil med Machinarium, med dets historie og miljøer synes jeg er hel fantastisk, et af de første spil der sådan rigtig påvirkede mig i følelses registreret.

Warning Plants Vs. Zombies er ude på Iphone, og Ipod touch nu!

Pas på denne virus!

8-)
Gravatar

#6957 DarkLight 16 år siden

Man kan bestille Heavy Rain SE til 350 kroner hos Elgiganten.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6958 elwood 16 år siden

Yep og ved Coolshop, vi har haft en lille episode for et par indlæg tilbage omkring netop dette 8-)
Gravatar

#6959 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6960 elwood 16 år siden

Gennemførte for øvrigt GOW1 for lidt siden igen, så mon ikke jeg får set på GOW2 igen inden Marts.

Så #¤%#!"!!"# du kan godt forberede dig JEG VENDER TILBAGE!

Btw damm GOW 1 og 2 er altså stadigvæk utrolig flotte spil, utroligt hvad lidt HD kan gøre ved så gamle spil!

Skriv ny kommentar: