Gravatar

#6991 HonoDelLoce 16 år siden

Så er Bonfire of the Vanities DLC til Assassins Creed II downloadet og klar til gaming! Looking forward to it ! Woup woup !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6992 elwood 16 år siden

De har gjort Drabene lidt mere udfordrene, synes jeg hvertfald, det nærmest som om at hver drab er et nyt level i sværhedsgrad, der var en bestemt skibs mission der drillede mig bigtime i hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6993 HonoDelLoce 16 år siden

elwood (6992) skrev:
De har gjort Drabene lidt mere udfordrene, synes jeg hvertfald, det nærmest som om at hver drab er et nyt level i sværhedsgrad, der var en bestemt skibs mission der drillede mig bigtime i hvertfald.

Lovely !

Har du downloadet packen med de ekstra lokationer ? Eller havde du dem i forvejen ? Eller - er du ligeglad ? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6994 elwood 16 år siden

Mener du Uplay? har hvertfald downloadet noget, og også de der bonus kort, men jeg har ikke lige undersøgt det nærmere.

Nåja og de har implementeret et spring jump der kan bruges til nada kort sagt kan man springer længere fra bestemt udspringnings steder, men det ikke noget man rigtig kan bruge til noget.

Ohh fandt lige på en ny en igår Smokebomb, og så skynde sig ind og poison alle de vagter man kan nå, det ser ret muntert ud, når en helvedes masse vagter bare står og smadre hinanden i krampeagtige anfald 8-)
Gravatar

#6995 HonoDelLoce 16 år siden

elwood (6994) skrev:
Ohh fandt lige på en ny en igår Smokebomb, og så skynde sig ind og poison alle de vagter man kan nå, det ser ret muntert ud, når en helvedes masse vagter bare står og smadre hinanden i krampeagtige anfald 8-)

Hehe .. Den manøvre der brugte jeg til at lokke en ven til at købe spillet :D "Nu skal du se noget, du garanteret aldrig har set i WoW!" :D
Gravatar

#6996 elwood 16 år siden

Jeg elsker det våben, ville øske der var missioner, hvor man rent faktisk sku bruge det mere, ja der er de enkle med vagter som beskytter ens target.

Men more poison til folket 8-)

Men igen det ærvligt at musikkeren ikke går amok med sit instrument, når han får et lille stik.
Gravatar

#6997 HonoDelLoce 16 år siden

Hehe ..

Faktisk har jeg brugt det i rigtigt mange missioner.. Men mere til at skabe tumult.. Især de missioner, hvor man skal dræbe en eller anden dude i en stor menneskeskare.. Så lige give et par vagter lidt poison, så der skabes postyr - og så liiiige snige en lille poison ind på målet.. Og mission accomplished ! :)
Gravatar

#6998 elwood 16 år siden

penge + poison + human crowd = det er min måde og skabe distration på 8-)
Gravatar

#6999 HonoDelLoce 16 år siden

elwood (6998) skrev:
penge + poison + human crowd = det er min måde og skabe distration på 8-)

Faktisk har jeg ikke brugt det med at smide penge .. Det var først da jeg opdagede at der var et trophy baseret på det - så fik jeg satme smidt en masse penge rundt ! :D
Gravatar

#7000 elwood 16 år siden

Det er også godt hvis du bliver jaget, så kan du lige skifte til money og kaste penge, men du løber så vil Crowded samle sig, og samle dem op, og derved blokere for vagterne der jagter en.

Skriv ny kommentar: