Gravatar

#6981 elwood 16 år siden

hehe ku jeg self. godt, prob is jeg render meget rundt hele tiden, så nej jeg overlever, det kan jo hentes dagen efter aligevel så.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6982 McPeter 16 år siden

Man skal have to leveringer til sin visakortadresse inden man kan skifte til sit job - det har jeg gjort.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6983 filmz-jonasgr 16 år siden

#6977-79 Tak for info. Har bestilt : Fifa 10, Batman: Arkham Asylum, Race Driver: Grid, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Top Spin 3, Uncharted.

Og selvfølgelig forudbestilt Heavy Rain :) (i øvrigt forundret over at Elgiganten ikke kommer fragt på, men det gør de måske når de sender det ).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6984 McPeter 16 år siden

#6983 - det må de ikke med en kortbetaling - der har de kun reserveret det beløb du har godkendt - jeg har nemlig også lige købt det derfra. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6985 filmz-jonasgr 16 år siden

#6984 Nej det vil også være lidt fejt af dem :) Men det gør bare tilbuddet desto bedre.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6986 elwood 16 år siden

Stemmerne og i nogen tilfælde direkte modelle for karakterne i Heavy Rain.

Heavy Rain
Gravatar

#6987 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg synes ikke at Jacqui Ainsley ligner så meget, men ellers ser det meget fint ud. Jeg tror at det er med Ethan Mars at man nok bliver sat mest på prøve følelsesmæssigt. Lige et sekund troede jeg faktisk at han havde samme navn som faren i "Veronica Mars", men han hedder jo Keith.

Sam Douglas ligner jeg faktisk meget godt. I øvrigt minder figuren Madison Paige om den kvindelige figur i Fahrenheit (som jeg ikke lige kan huske navnet på), synes jeg i hvert fald.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6988 elwood 16 år siden

Nope enig som jeg skrev i nogle tilfælde direkte modeller, netop for at udelukke Jacqui.

Må indrømme det er stadig Scott Shelby karakteren der tiltaler mig mest, den karakter er så klassisk, men jeg glæder mig sku til det hele... når jeg engang har en PS3 igen.
Gravatar

#6989 elwood 16 år siden

Preview af første episode af Alan Wake

Spillet er opdelt i Episoder på dvd'en, hvis nogen ikke lige vidste dette.

Damm det lyder nervepirrene spændende, altså spillet 8-)

Gravatar

#6990 elwood 16 år siden

Og en ny trailer for Splinter Cell Conviction, jeg friste næsten til og råbe THIS IS SPLINTER CELL! af en bestemt scene 8-)

Og med hensyn til starten

Splinter Cell: Double Agent Spoilers

Det er et flashback, med Sam og Hans Datter før hun blev dræbt af en bilist, som nu viser sig ikke blot og ha været et uheld, som man troede i Double Agent

Splinter Cell: Conviction

Action Packed! men jeg glæder mig nu stadig til og udforske stealthdelen af det også.

Skriv ny kommentar: