LBP release dates + DLC til early adopters: North & Latin America: 21st October Europe, Australia & New Zealand: 22nd October UK & Ireland: 24th October 80GB PS3 Bundle in Europe: 29th October Japan: 30th October 80GB PS3 Bundle in UK & Ireland: 31st October
To celebrate the launch of the game, there will also be some limited-time-only DLC made available for early adopters. Specifically, these are a "Spaceman" costume (shown above) and a rare T-shirt. Check out the gallery
Nice, jamen først den 24, nu siger de den 22, det bliver jo bedre og bedre 8-)
Fredag gik lige hen og blev så meget bedre for mig Yarrrr!!
og lidt info, jeg var lidt væk fra min Pc, jeg sku ned og handle og lidt andre ting, så jeg har slet ikke set det før nu.
To get you started we are already hard at work on some cool ideas for the way gamers can interact, including the ability to create levels together online in a multiplayer jamming mode!
Omskrivning af det vi har vidst længe, eller noget hel nyt i spillet hmm...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Men bortset fra det er det sgu meget fedt at kurere kræft mens man ser vejr + nyheder. Tænkt hvis det også var sådan for alle de mennesker der ser det i Tv. :-)
#731 McPeter 16 år siden
Savvy? ;-)
#732 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/19/worldwide-rele...
LBP release dates + DLC til early adopters:
North & Latin America: 21st October
Europe, Australia & New Zealand: 22nd October
UK & Ireland: 24th October
80GB PS3 Bundle in Europe: 29th October
Japan: 30th October
80GB PS3 Bundle in UK & Ireland: 31st October
To celebrate the launch of the game, there will also be some limited-time-only DLC made available for early adopters. Specifically, these are a "Spaceman" costume (shown above) and a rare T-shirt. Check out the gallery
#733 elwood 16 år siden
hehe Wraaaa!
Nice, jamen først den 24, nu siger de den 22, det bliver jo bedre og bedre 8-)
Fredag gik lige hen og blev så meget bedre for mig Yarrrr!!
og lidt info, jeg var lidt væk fra min Pc, jeg sku ned og handle og lidt andre ting, så jeg har slet ikke set det før nu.
To get you started we are already hard at work on some cool ideas for the way gamers can interact, including the ability to create levels together online in a multiplayer jamming mode!
Omskrivning af det vi har vidst længe, eller noget hel nyt i spillet hmm...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#734 elwood 16 år siden
Brothers in Arms Hell's Highway Launch Trailer.
#735 elwood 16 år siden
Wipeout HD, Brothers in Arms HH, Pure og så Little Big Planet! self.
for mit vedkomne lige pt.
Med mindrer jeg har overset noget.
#736 Bony 16 år siden
#737 elwood 16 år siden
#738 Bony 16 år siden
;)
#739 McPeter 16 år siden
Men bortset fra det er det sgu meget fedt at kurere kræft mens man ser vejr + nyheder. Tænkt hvis det også var sådan for alle de mennesker der ser det i Tv. :-)
#740 elwood 16 år siden
Og hvis de så lige smækker en Wargames Reallife mod på så køre vi 8-)