Det er fuldstændig crazy at se hvor ynkelige nogen gamere kan være. Der er flere der skriver at de "døde lidt indeni" fordi at de ikke fik nogen key. Øhh, yes. Tal du hellere lidt med din psykolog. Det tror jeg du har bedre af..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det er ikke noget særligt, bare lige hurtigt smækket sammen prikken over i'et to mig lige lidt tid og få fastgjort, ham til højre aner jeg ikke hvem er, han var med i level'et fra starten af 8-)
Grunden til jeg ikke har skrevet så meget er vel LBP, men man starter spillet ud med gennemføre en små fem-6 levels der fortæller lidt om forskellige teknikker, når man så har gennemført dem får man adgang til creator mode og ikke før.
I creator mode, bliver man gradvist indført i tingene i spillet, ved hjælp af små tutorial video'er der viser hvad man skal, og når man så har gjort det bliver man belønnet med Stickers og alt muligt andet som man så kan bruge i sine levels, det er disse tutorials der tager min tid, fordi jeg tænkte i starten ok, nu køre jeg dem alle igennem, men de blir ved og ved.
Hvilket også er hel fint, men til sidst var jeg bare nødt til lige og forsøge noget, for lige at se om jeg kunne det jeg ville, og indtil videre går det sku meget godt.
Jeg er stadigvæk ikke færdig med min Sack katapult anordning, men det begynder og hjælpe lidt.
Jeg har ikke fået prøvet online endnu, eller smidt noget op på nettet, da jeg stadigvæk lige forsøger og lære det hele. forsættes...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Du kan justere så mange ting, du kan aktivere små lyd, og ændre på deres lyd, og sætte triggers, en magic mouth kort sagt en mund som begynder og vrøvle løs så snart man nærmer sig den, kan bruges til "cutscenes" f.eks. fordi man kan fastlåse kameraet med den funktion.
jamen der er så mange ting jeg ikke har berørt endnu i beta'en
må lige rode noget mere rundt med den og vende tilbage engang imorgen aften, hvor i alle har travl med Wipeout HD hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#821 elwood 16 år siden
hehe i øvrigt munter og se amerikaner be om at få oversat dansk, ja de skyer jo ingen midler for at komme ind
de her links bliver jo sendt til alt og alle.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#822 Bony 16 år siden
#823 elwood 16 år siden
Den mest groteske er dog Ebay Aktion'erne 50 $ for en beta key!
selv jeg er ik så desperart.
og selv, hvis man kke havde en key så damm fed PSN update man får imorgen, Wipeout HD og Burnout Paradise som download (har ikke ps3 udgaven)
#824 Bony 16 år siden
#825 elwood 16 år siden
#826 elwood 16 år siden
Det er ikke noget særligt, bare lige hurtigt smækket sammen prikken over i'et to mig lige lidt tid og få fastgjort, ham til højre aner jeg ikke hvem er, han var med i level'et fra starten af 8-)
Grunden til jeg ikke har skrevet så meget er vel LBP, men man starter spillet ud med gennemføre en små fem-6 levels der fortæller lidt om forskellige teknikker, når man så har gennemført dem får man adgang til creator mode og ikke før.
I creator mode, bliver man gradvist indført i tingene i spillet, ved hjælp af små tutorial video'er der viser hvad man skal, og når man så har gjort det bliver man belønnet med Stickers og alt muligt andet som man så kan bruge i sine levels, det er disse tutorials der tager min tid, fordi jeg tænkte i starten ok, nu køre jeg dem alle igennem, men de blir ved og ved.
Hvilket også er hel fint, men til sidst var jeg bare nødt til lige og forsøge noget, for lige at se om jeg kunne det jeg ville, og indtil videre går det sku meget godt.
Jeg er stadigvæk ikke færdig med min Sack katapult anordning, men det begynder og hjælpe lidt.
Jeg har ikke fået prøvet online endnu, eller smidt noget op på nettet, da jeg stadigvæk lige forsøger og lære det hele. forsættes...
#827 elwood 16 år siden
jamen der er så mange ting jeg ikke har berørt endnu i beta'en
må lige rode noget mere rundt med den og vende tilbage engang imorgen aften, hvor i alle har travl med Wipeout HD hehe.
#828 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/24/geon-comes-to-...
#829 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/24/your-punisher-...
#830 rubberdub 16 år siden