Hvad er det nu det der japanske Nintendo blad hedder, dem som er så kritiske, mener også det fik høj score deri, kan bare ikke lige huske des navn.
lad mig se så ser shopping listen således nu her.
Ratchet and Clank (er hjemme i samlingen) COD 4 kommer i morgen Super Mario Galaxy Assasins Creed Uncharted Drake's Fortune Mass Effect Ace Combat 6 Kane and lynch: dead Men (den er næsten sikker jeg vendte dog lige på et enkle review eller 2, MP hvor man kan "stabbe" sine buddies under røveriget, lyder ret intressant, og så er jeg vild med Co-op Army og Two mener også det er November, og det holdes der også øje med.
Det vidst lige November høsten, med mindrer jeg har glemt noget av av.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det vildeste er at man kan ændre farve i themet. Wuu-huu.. :(
Og ja, når man ingen PSP har er det endvidere sejt. Det der "Information Board" er da også irriterende? Og hvis man, som jeg, har et forholdsvis langsomt net så tager det pludselig laaang tid at loade hvis det er slået til. Så den røg af igen! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#101 elwood 17 år siden
Hvad er det nu det der japanske Nintendo blad hedder, dem som er så kritiske, mener også det fik høj score deri, kan bare ikke lige huske des navn.
lad mig se så ser shopping listen således nu her.
Ratchet and Clank (er hjemme i samlingen)
COD 4 kommer i morgen
Super Mario Galaxy
Assasins Creed
Uncharted Drake's Fortune
Mass Effect
Ace Combat 6
Kane and lynch: dead Men (den er næsten sikker jeg vendte dog lige på et enkle review eller 2, MP hvor man kan "stabbe" sine buddies under røveriget, lyder ret intressant, og så er jeg vild med Co-op
Army og Two mener også det er November, og det holdes der også øje med.
Det vidst lige November høsten, med mindrer jeg har glemt noget av av.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 DarkLight 17 år siden
#103 elwood 17 år siden
Speaking of Mass Effect
Good Cop Vs. Bad Cop
#104 Bony 17 år siden
http://www.playthree.net/2007/05/playstation-3-fir...
EDIT: Vil lige tilføje at indholdet muligvis kun er rygter, da jeg endnu ikke selv har hentet den. Er dog igang så nu må vi se. :)
#105 Bony 17 år siden
#106 DarkLight 17 år siden
#107 elwood 17 år siden
#108 Bony 17 år siden
Og ja, når man ingen PSP har er det endvidere sejt. Det der "Information Board" er da også irriterende? Og hvis man, som jeg, har et forholdsvis langsomt net så tager det pludselig laaang tid at loade hvis det er slået til. Så den røg af igen! :)
#109 elwood 17 år siden
#110 DarkLight 17 år siden