#120, personligt har jeg ikke oplevet noget så frusterende siden Gigi. Det er da komplet at se bort fra gamere, og samtidig kaste alt fornugt overbords. Selvfølgelig vil der kommer et rama-skrig fra alle andre end USA.
Det er simpelthen for dårligt, og får mig til at tænke på om Sony virkelig ønsker at tabe denne generation på gulvet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#121 hehe, men ja jeg synes også det er knaldhammeren Uprofessionelt, men nu er det vel egentlig Naugthy Dog som bære "skylden" udfra hvad jeg kan læse på Bloggen var det ikke meningen at demo'en sku være region låst, spørgsmålet er bare om Sony så tillader at de smider den op igen, når den nu virke for amerikanerne.
Jeg krydser mine små fingrer og trøster mig med COD4.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Lige for at komme lidt væk fra ugens dummeste fejl, så ser jeg nu at Uncharted står til release date 5 December, hmm 20 November for US, jeg tror det er Import tid igen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#126: Jeg har aldrig fattet Tekken. Man sidder som udgangspunkt bare og slår på nogle tilfældige knapper, og det er tilfældigt hvem der vinder, hvis begge spillere er nogenlunde uprøvede.
Jeg er godt klar over, at man kan lære nogle indviklede tastekombinationer, men det har jeg fandeme ikke tålmodighed til. Engang imellem har jeg ramt dem ved et tilfælde, så man pludselig er i gang med at give modstanderen en utilsigtet men velkommen body slam eller power twist lige i tarmene, som Asbjørn Riis ville sige.
Jeg spillede Tekken Tag Tournament til PS2, og jeg kunne efterhånden spille alle single player levels igennem med ca ½ af karaktererne. Men det var med de samme tre-fire slag/spark fra hver figur. Jeg hverken gad eller behøvede at lære alle de underlige combos for at gennemføre det.
Jeg lærte dog nogle af de kombinationer, der kunne få visse figurer til at spy ild mv. De var ret handy.
Den 80 kroners version af Tekken, som man kan downloade til PS3, er bare så elendig i grafikken, så den gad jeg slet ikke røre, da jeg havde loadet den ned.
"slår på nogle tilfældige knapper, og det er tilfældigt hvem der vinder, hvis begge spillere er nogenlunde uprøvede."
Det gælder alle kampspil nogensinde lavet. Hvad vil du ellers have der skal ske? Men vi kan hurtigt blive enig om at Tekken er mere arcade-præget end VF-serien. Den trænende spiller kan vinde mere i VF end i Tekken.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#127 Ja jeg har også hentet den og er heller ikke oppe at ringe over den, men har den nu stadig installeret. Og kommer ind i mellem i brug, til en hygge druk aftner med vennerne, det er et sjovt spil at spille halv fuld, og der jeg er bedst til det :)
128: "Det gælder alle kampspil nogensinde lavet. Hvad vil du ellers have der skal ske"
Ikke noget. Jeg er bare ikke til kampspil. Jeg nævnte kun Tekken, fordi det er det eneste jeg har prøvet.
I andre spiltyper - fx. snowboard, FPS, race m.v. - kan man være mere eller mindre god, men man har allerede fra starten en idé om, hvad det går ud på. Det han man ikke i Tekken, der er man nødt til at lære de kombinationer fra en bog, hvis man ikke bare skal lave det samme slag hele tiden.
#121 DarkLight 17 år siden
Det er simpelthen for dårligt, og får mig til at tænke på om Sony virkelig ønsker at tabe denne generation på gulvet.
#122 elwood 17 år siden
Jeg krydser mine små fingrer og trøster mig med COD4.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#123 elwood 17 år siden
#124 elwood 17 år siden
Medal of Honor Heroes 2
#125 HeavyClaus 17 år siden
Er der nogle der har købt udvidelsen og har lyst til et spil?
PSN: heavyclaus
:)
#126 aknot 17 år siden
#127 filmz-DocDoom 17 år siden
Jeg er godt klar over, at man kan lære nogle indviklede tastekombinationer, men det har jeg fandeme ikke tålmodighed til. Engang imellem har jeg ramt dem ved et tilfælde, så man pludselig er i gang med at give modstanderen en utilsigtet men velkommen body slam eller power twist lige i tarmene, som Asbjørn Riis ville sige.
Jeg spillede Tekken Tag Tournament til PS2, og jeg kunne efterhånden spille alle single player levels igennem med ca ½ af karaktererne. Men det var med de samme tre-fire slag/spark fra hver figur. Jeg hverken gad eller behøvede at lære alle de underlige combos for at gennemføre det.
Jeg lærte dog nogle af de kombinationer, der kunne få visse figurer til at spy ild mv. De var ret handy.
Den 80 kroners version af Tekken, som man kan downloade til PS3, er bare så elendig i grafikken, så den gad jeg slet ikke røre, da jeg havde loadet den ned.
#128 DarkLight 17 år siden
Det gælder alle kampspil nogensinde lavet. Hvad vil du ellers have der skal ske? Men vi kan hurtigt blive enig om at Tekken er mere arcade-præget end VF-serien. Den trænende spiller kan vinde mere i VF end i Tekken.
#129 aknot 17 år siden
Og kommer ind i mellem i brug, til en hygge druk aftner med vennerne, det er et sjovt spil at spille halv fuld, og der jeg er bedst til det :)
#130 filmz-DocDoom 17 år siden
Ikke noget. Jeg er bare ikke til kampspil. Jeg nævnte kun Tekken, fordi det er det eneste jeg har prøvet.
I andre spiltyper - fx. snowboard, FPS, race m.v. - kan man være mere eller mindre god, men man har allerede fra starten en idé om, hvad det går ud på. Det han man ikke i Tekken, der er man nødt til at lære de kombinationer fra en bog, hvis man ikke bare skal lave det samme slag hele tiden.