Gravatar

#171 aknot 17 år siden

Så smed posten lige COD4 (PC udgaven) ind af døren...... YES!!! nu skal der games resten af weekenden, BIG smile BIIIG smile.
Gravatar

#172 elwood 17 år siden

#171 "Ka-Boom" you'll understand later.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#173 elwood 17 år siden

Ahh et andet lille "minus" ved Uncharted, jeg kan ikke stå og skyde på ligene bagefter (der kommer ingen reaktion), det altid en ting jeg har moret mig med i spil, Im sick yeah I know deal with it 8-)

nå nu må jeg heller komme igang med lidt oprydning.
Gravatar

#174 elwood 17 år siden

Næh Se en ny Mass Effect Trailer mmmm.

It's Time to kick Saren's Ass

Keith David har faktisk en ret god Voice Over stemme.
Gravatar

#175 Bony 17 år siden

#173 - Det var da ellers en kort demo. Ved ikke lige hvad jeg havde forventet. Men synes den var alt for hurtig overstået. :)

Men ja, grafikken er sgu imponerende. Ingen tvivl der. Og som du var inde på er det ret imponerende lavet med hans tøj der glitrer i solen når det er vådt. Masser af fede små detaljer.

Er der nogen der har set den PSP reklame inde på PSN? Fåårk, den er cool lavet. Jeg bliver gang på gang mega imponeret over effekten ved Stop-motion! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#176 DarkLight 17 år siden

#175, synes ellers den var dejlig lang i forhold til så meget andet. Ehem. Heavenly Sword...

PSP Stop motion? En hurtig og meget ulogisk søgning på "psp stop motion" på youtube bragte mig [url= Hvis jeg, synes jeg at den nye PS3 reklame er MEGET bedre lavet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#177 elwood 17 år siden

#176 og man kan udforske det hele frit, og bliver ikke tvunget ud i at gå videre.

Gravatar

#178 Bony 17 år siden

#176 - Ja, det er den. :)

Jeg syntes bare den virkede ret fedt i HD. Hvilken reklame snakker du om? Den hvor de forskellige ting nærmest vokser ud fra Playstationen ala sorte tråde? Hvis det er den du mener så giver jeg dig ret. Den er cool. Men synes nu stadig den anden også var cool. På samme måde med Sony Bravias LCD reklamer. Når man tænker over hvor lang tid det har taget at lave. Hvor meget koordination der har været på "settet". I mine øjne ret fantastisk. :)

Mht. Heavenly Sword, så kender jeg ikke rigtigt længden på demoen da jeg stoppede forholdsvis hurtigt. Den sagde mig ikke så meget igen. :)

#177 - Det er en mindre, men cool detalje, ja. Og ligegyldigt hvad er det bestemt også et spil jeg skal have når det udkommer. Ingen tvivl om det. Det virker super gennemført.

Btw. Mht. Uncharted demoen. Er der nogen der ved hvad det der skelet på et kors betyder? Et L2 hint peger derhen og så siger Drake; "What is this?".. Men man kan ikke komme derind eller noget. Mærkeligt. Nogen der ved det?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#179 filmz-NeoDk 17 år siden

HJÆlp!

Jeg vil bestille Rock Band fra USA men kan ikke rigtigt finde nogle steder hvor jeg kan bestille det, hvor de vil sende til andre steder end i usa
Det skal være til PS3
Gravatar

#180 elwood 17 år siden

#178 tror umiddelobart bare det er observationer han kan gøre sig, stemnings opbygget der er så vidt jueg ved 3 af de steder der i demo'en.

Skriv ny kommentar: