Elwood, i COD4 siger guiden at man kan holde noget med L1 inde og så auto-aimer den på en måde, på fjenderne. Det magter jeg ikke at få til at virke. Har du en lidt mere udførlig guide? :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#181 Hmm det er lidt svær, da jeg har 360 udgaven, men så vidt jeg har forstået det skal man trykke (ikke holde inde) på ens aim button når man har retning mod fjenden, og så vil den pege sigtet mod fjenden.
The most useful tip is that by just pressing the aim button when you're looking toward an enemy will set the sights on that enemy.
Har dog ikke selv prøvet det, men det var sådan jeg forstod det, min record i toturial banen er ca. 26 sec. havde jeg brugt det her tips ku jeg måske ha slået IW record.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#188 Kan huske en af mine venner som arbejder ved SHG at da Half-Life 2 kom ud, var der flere af de ansatte som havde købt de kopier som kunder havde forudbestilt af spillet, det gik vidst ikke hel stille for sig, da det blev opdaget.
Jeg ved faktisk ikke hel præcis hvordan reglerne er med hensyn til spil i butikken, de får dem jo indpakket i papkasser, jegkan selv huske det fra Software Shoppen (i Århus), da Atari kom forbi med nye forsyninger.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#181 DarkLight 17 år siden
#182 filmz-Narniabæver 17 år siden
#183 elwood 17 år siden
The most useful tip is that by just pressing the aim
button when you're looking toward an enemy will set the sights on that enemy.
Har dog ikke selv prøvet det, men det var sådan jeg forstod det, min record i toturial banen er ca. 26 sec. havde jeg brugt det her tips ku jeg måske ha slået IW record.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#184 DarkLight 17 år siden
#185 elwood 17 år siden
#186 elwood 17 år siden
Gametrailers forklare det som at man skal slippe aim, og trykke igen lige efter.
Releasing and Repressing The Shoulder Button (de snakker om 360, men det er vel bare Aim knappen der menes)
#187 elwood 17 år siden
Først Bioshock og nu...
Ser ud til en Gut fra Gamespot har fået fat i Mass Effect en butik har åbenbart sat det på hylden lidt for tidligt.
Det samme er vidst sket med Assasins Creed.
#188 Bony 17 år siden
#189 elwood 17 år siden
Jeg ved faktisk ikke hel præcis hvordan reglerne er med hensyn til spil i butikken, de får dem jo indpakket i papkasser, jegkan selv huske det fra Software Shoppen (i Århus), da Atari kom forbi med nye forsyninger.
#190 filmz-DocDoom 17 år siden