#201 hehe forståligt nok, lyder lidt som om det kom som en overraskelse, eller var det bare en understregning af hvor godt det er Rumble vender tilbage.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#203 - Hvordan skal den steges? Gennemstegt, mellem eller halvlevende? :)
Anyways, så var jeg simpelthen millimeter fra at købe COD4 idag. Stod med den i hånden i ikke mindre end to forskellige butikker og overvejede. Havde dog lige købt en ordentlig stak nyt tøj på overtrækket, så turde sgu ikke alligevel. Havde konstant lyden af en sur kæreste og en smækkende dør i baghovedet. hehe :)
Nu fortryder jeg selvfølgelig helt vildt at jeg ikke bare købte det da jeg havde chancen..! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Min kæreste overraskede mig ved at have købt COD4 til mig idag, fordi jeg har været så sød på det sidste. Så jeg er en glad dreng, men har dog ikke tid til at fejre det, da jeg jagter terrorister i mellemøsten ;)
Er der nogen af jer, der har bestilt fra www.gamehubs.com før? Jeg har bestilt Assassin's Creed derfra forleden og ville gerne høre om der var nogen, der havde gode eller dårlige erfaringer med dem.
Det er jo næsten for billigt til at være rigtigt (ca 300 for AC)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#208 Ikke nogen jeg umiddelbart kender til (deres feedback sektion ser lidt mistænkelig ud synes jeg, de gør meget ud af at bevise hvor lang tid og hvad folk har bestilt) jeg benytter primært VGP.ca
Men lad mig da høre dine erfaringer når du får dit spil 8-)
Også lidt sjov der ikke står release dates, eller er det bare mig der ik kan se dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#201 filmz-DocDoom 17 år siden
#202 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#203 filmz-DocDoom 17 år siden
#204 Bony 17 år siden
Anyways, så var jeg simpelthen millimeter fra at købe COD4 idag. Stod med den i hånden i ikke mindre end to forskellige butikker og overvejede. Havde dog lige købt en ordentlig stak nyt tøj på overtrækket, så turde sgu ikke alligevel. Havde konstant lyden af en sur kæreste og en smækkende dør i baghovedet. hehe :)
Nu fortryder jeg selvfølgelig helt vildt at jeg ikke bare købte det da jeg havde chancen..! :(
#205 elwood 17 år siden
Eller også være taktisk og købe noget til hende ved samme lejlighed.
#206 filmz-DocDoom 17 år siden
#207 intak 17 år siden
#208 Spanner 17 år siden
Det er jo næsten for billigt til at være rigtigt (ca 300 for AC)
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#209 elwood 17 år siden
Men lad mig da høre dine erfaringer når du får dit spil 8-)
Også lidt sjov der ikke står release dates, eller er det bare mig der ik kan se dem.
#210 elwood 17 år siden